וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה מחכה בסוף המסלול?

8.6.2009 / 23:35

מעצב האופנה שישרוד את המשימות ב"פרויקט מסלול" שתעלה בשבוע הבא, יזכה לשת”פ עם קסטרו ולחנות בקניון ארנה

הפרס למעצב המנצח בתכנית הריאליטי 'פרויקט מסלול', יהיה הצגת קולקציית הסיום שלו בחנות קסטרו בתל אביב ועיצוב קולקציה בשיתוף מעצבי הבית של קסטרו, כך נודע לוואלה! אופנה.

בנוסף יוכל הזוכה לשכור חנות בקניון ארנה, למשך שנה וללא דמי שכירות. לרשות הזוכה יעמדו 100,000 שקלים להקמת החנות ולעיצובה.

בתכנית שתשודר החל מה-17 ביוני בערוץ 2, יתחרו 13 מעצבי אופנה צעירים על תואר המעצב המבטיח והזוהר ביותר. המעצבים יחלקו חיים משותפים במלון, ויתמודדו עם משימות עיצוב שיבחנו את היצירתיות, הנועזות והמקוריות שלהם.

המעצב שישרוד את כל המשימות בהצלחה, יזכה כאמור לשיתוף פעולה עם מעצבי קסטרו, שיבנו איתו במשותף ליין אשר יימכר במתחם קסטרו בתל אביב. זו תהיה הפעם הראשונה בה יוצרים המעצבים של קסטרו שיתוף פעולה עם מעצב חיצוני.

התכנית מבוססת על תכנית הריאלטי האמריקאית " project runway", המשודרת בארה"ב משנת 2004. מנחת התוכנית האמריקאית היא הדוגמנית היידי קלום ובין השופטים מעצב האופנה מייקל קורס ונינה גרסיה, עורכת האופנה של מגזין "אל".

את התכנית בגרסתה הישראלית תנחה הדוגמנית שירז טל. בין השופטים, המעצב ויקטור (ויוי) בלאיש והסטייליסט גל אפל. גם הפרסים לא מגיעים באותו סדר גודל, בעוד המעצב הישראלי הזוכה, יציג את קולקציית הסיום שלו בקסטרו תל אביב, המקבילה שלו בתכנית האמריקאית זוכה להשתתף בשבוע האופנה בניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully