וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענק הפקק

גלי רבינק

10.6.2009 / 17:30

לרגל פרויקט מעצבי ה-100, ענבל ביתן מעצבת ענק העשוי ממכוניות כדי לעזור לה בפקקים ובמציאת חניה בעיר תל אביב

"מעצבי המאה" הוא פרויקט ההצדעה של עירית תל אביב לציון מאה שנים של אופנה וסגנון חיים בבירת האופנה הישראלית. במסגרת הפרויקט גויסו נציגים מעולם האופנה ה"בוטיקי" של תל אביב, מעצבי על ומעצבים צעירים ומבטיחים לטובת עיצוב 100 פריטים. אלה יוצגו בתערוכת קונספט שתוצג במשך חודש במשכן לאמנויות הבמה. התערוכה תציג דיאלוג בין המאה החולפת למאה הבאה של אופנה בתל אביב באמצעות שילוב בין פריטי הקונספט ופריטי אספנות נדירים של מעצבי העבר כגון רוז'י בן יוסף, פיני לייטרסדורף, לולה בר ועוד.

את הפעילות יזמה "קרינולינה - מעצבת דעת קהל", משרד תקשורת לעסקי בוטיק, על מנת לקדם 100 עסקי בוטיק בתחום האופנה, שנפגע בתקופת המיתון. האוצר ראשי של התערוכה הוא המעצב יובל כספין. התערוכה תהיה פתוחה לקהל הרחב במשכן לאמנויות הבמה, החל מה-16 ביוני ועד ה-10 ביולי. הכניסה לא כרוכה בתשלום.

על המעצבת

ענבל ביתן (33) מעצבת תכשיטים בוגרת מגמת עיצוב תכשיטים וצורפות "שנקר". במהלך הלימודים, תכשיט שעיצבה נבחר לייצור על ידי החברה הממשלתית למדליות במסגרת תחרות שנערכה בין הסטודנטים. אחרי שנים של נדודים בעולם, החליטה לפני שנה וחצי לחזור לתחום הצורפות ועיצוב התכשיטים.

"מבחינתי, יצירה היא לקחת חומר שלא מובן מאליו בתכשיט כדוגמת הקפיץ, שהוא חומר תעשייתי יום יומי וליצור ממנו תכשיט עדין ויפה שבהסתכלות נוספת מקרוב יתגלה ה"קפיץ" וייתן ערך מוסף לתכשיט וחיוך. כי לא רק חומרים יקרים, כמו כסף וזהב יכולים ליצור תכשיט עדין ויפה שקל להתחבר אליו."

מה תל אביבי בפריט שעיצבת?

"הנושא הטעון של חניה ופקקים בתל אביב. במבט מרחוק על פקק תנועה יש מראה אחיד של מכוניות מסודרות וקוים נקיים בעוד שמקרוב רואים את מצוקת החניה, הזיהום והבעייתיות. הענק מורכב ממכוניות פלסטיק לבנות המחוברות בקפיצים ובמגנטים."

פז"מ בתל אביב

"און אנד אוף ארבע שנים. במקור אני מחולון."

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

שישי בבוקר יום יפה

"שישי מפנק מבחינתי זה לנגב חומוס בכרם התימנים."

חנות אופנה אהובה

"אני קונה בעיקר בחו"ל. אבל, אוהבת את העיצובים של 'גויה' שמעצבת בגדים עם דיטליים מעניינים. מראה נקי עם נגיעה וקריצה."

צריכת קפאין

"קפה 'לו' בבלפור. מקום קטן וחבוי, שמעוצב מקסים. הושקעה שם מחשבה עד הפרט הקטן ביותר. כל פעם שאני מגיעה אני מתפעלת מחדש, אפילו מהסכו"ם והצלחות."

צריכת פחמימות

"דיטה, מוזס, אגאדיר. אני בחורה שיודעת להעריך המבורגר טוב."

תל אביבי שאני מעריכה

"כשאני מסתובבת באמצע השבוע בעיר ובתי הקפה מלאים ונראה כי אף אחד לא באמת עובד בעיר הזאת. אני מעריכה את כל התל אביבים עם תחושת החופש וקצב הסייסטה כאילו שאין באמת דאגה בעולם."

ניתן להשיג את תכשיטיה של ענבל ביתן

מלון דן פנורמה, רחוב קויפמן 10, תל אביב; גלריה אור, שדרות ירושלים 11, תל אביב; סטודיו לעיצוב סיוון כהן, מזל דגים 17, יפו העתיקה, תל אביב; לי בונק, טשרניחובסקי 9, תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully