וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי משתמטת?

הילה רז

14.6.2009 / 17:07

תביעת ענק של חברת סאני תקשורת נגד רפאלי על רקע קמפיין מ-2006 לטלפונים של סמסונג. בעלי סאני אילן בן דוב: "בר רפאלי השתמטה ממסיבה בקמפיין כמו שהשתמטה מהצבא"

"בר רפאלי, שהוכיחה בעבר כי אינה רואה עצמה כפופה לנורמות החלות על בני אדם רגילים - כמו החובה לשרת בצה"ל, ואינה בוחלת באמצעים כמו נישואים מיועדי מטרה כדי להשתמט מחובה זו, נוהגת גם בתביעה זו כאילו הכל מותר לה". כך פותחת סאני תקשורת, היבואנית והמפיצה של מכשירי הסלולר של סמסונג בישראל, את כתב ההגנה שהגישה היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב. סאני, שבשליטת אילן בן דב, הגישה במקביל גם תביעה שכנגד בסך 2 מיליון שקל בשל נזקים לכאורה שגרמה להם בר רפאלי.

רפאלי שימשה כפרזנטורית של סמסונג בקמפיין שרץ בארץ ב-2006. בעקבות הצילומים פרץ סכסוך משפטי בין הצדדים, ולפני כשלושה חודשים הגישה רפאלי תביעה בסך 4.4 מיליון שקל נגד סאני, בה טענה כי החברה הפרה באופן בוטה את התחייבויותיה כלפיה, חדרה לפרטיותה ופגעה במוניטין שצברה.

רפאלי טענה כי סאני הוסיפה בחוזה שנחתם עימה תוספות מטעמה ועשתה בתצלומיה ובסרט הפרסומת שבו הופיעה שימושים חורגים, שעליהם לא הוסכם בחוזה. לטענת רפאלי, סאני צילמה אותה ללא ידיעתה בגבה מסירה את חולצתה ופגעה בצניעותה, ובנוסף צילמה בגניבה צילומי תקריב של צג הטלפון שלה, רק כדי שניתן יהיה לקרוא הודעות טקסט אישיות שכתבה.

לטענת סאני, המיוצגת על ידי עו"ד משה ברהום ויוסי אברהם, במספר פגישות בין ציפי רפאלי, אמה של רפאלי, הבהירה החברה כי הקמפיין הפרסומי יעשה שימוש בכל מדיות הפרסום המקובלות ויכלול מסיבה בהשתתפות רפאלי וצילומים שלה על הסט לצורך יחסי הציבור.

סאני טוענת כי במהלך יום הצילומים השני פנתה ציפי לבן דב בבקשה יוצאת דופן להגדיל את שכרה של רפאלי ב-10-20 אלף דולר. בן דב מציין כי סירב לבקשה.

"מסע חבלה כנגד השקת הקמפיין הפרסומי"

לטענת סאני, רפאלי לא הגיעה למסיבה שנערכה לכבוד הקמפיין באומן 17 בניגוד להתחייבותה בהסכם, וזמן קצר לפני תחילת המסיבה הודיעה שלא תגיע מאחר שהיא עייפה. סאני מתארת כי המומנטום החיובי שהמסיבה בנוכחות בר רפאלי היה אמור ליצור התפוגג ונגרמו לחברה נזקים כספיים חמורים שהוחרפו בשל פרסומים של רפאלי.

סאני טוענת כי רפאלי ניסתה למנוע פרסום צילומים לקמפיין והערימה קשיים על השקת הקמפיין. בין היתר נטען שרפאלי איימה על ערוץ הבידור בתביעת פיצויים כספיים סכומי עתק ומנעה את שידור תוכנית בנוגע לקמפיין.

סאני מציינת כי "הטענה שהצילומים נעשו ללא ידיעתה והסכמתה של רפאלי היא הבל הבלים" ומתארת את פעולותיה של בר כ"מסע חבלה כנגד השקת הקמפיין הפרסומי". לגרסת סאני, רפאלי ניסתה לשפר בדיעבד ובחוסר תום לב את תנאי העסקתה כפי שהוסכמו מלכתחילה. לדברי בן דב, לאחר שסירב לשלם לרפאלי 250 אלף דולר שלחו באי כוחה מכתבים ליו"ר ומנכ"ל סמסונג העולמית ובהם הוא מוכפש. תגובתה של בר רפאלי לא נתקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully