וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טמפרמנט של ורסצ'ה

הגר ליינקרם

16.6.2009 / 18:19

בני משפחת שלתיאל לא למדו עיצוב, אבל בטוחים בעצמם ולא חיים באשליה שהם מעצבים הוט קוטור - קטלוג הקיץ של XSARA

מודעות הקיץ של חברת האופנה קסארה XSARA , כוללות בין היתר את חברתן של שלוש דוגמניות הצועדות על מסלול, אל עבר כיוון לא ברור ובמקום לא ידוע. אל התמונה מצורף שם המותג וטלפון לבירורים, שנראה כי הוא נדרש שם בצדק.

מעטים יודעים ש-XSARA היא עסק משפחתי ישראלי הקיים כבר 11 שנה. המייסד הוא אב המשפחה דוד שלתיאל, שהתחיל את דרכו לפני 35 שנה כיבואן ויצרן אופנה סיטונאי. אל העסק נולדו הילדים מיטל ויניב והוא כולל היום גם את המחותנים ואת קוקו הסינית, אשת הקשר של המשפחה אל המזרח הרחוק, שם מיוצרים הפריטים.

לפי ההמולה השוררת בחנות הסיטונאית שלהם ברחוב אילת בתל אביב, אפשר לדמיין שמדובר במשפחת אופנה סטייל ורסצ'ה, (לפחות מבחינת הטמפרמנט אבל מינוס הסכסוכים).

לא ממש ברור מי אחראי על המחלקה העיצובית במשפחת שלתיאל. אף אחד מבני המשפחה לא למד עיצוב באופן רשמי, אבל כולם שם שוחים בתוך ההיסטוריה האופנתית של האב, כשידע על סוגי בדים ותהליכי יצור זורם בעורקיהם עוד מינקות.

באופן רשמי, מיטל ויניב הם אלו שאחראים לעיצובים ונראה כי מה שמדריך אותם בבחירות העיצוביות שלהם, הם טרנדים אופנתיים ותירוגמם לחומרים מקומיים. נראה שהמשפחה לא מתיימרת לייצר פה הוט קוטור, והפריטים אכן לא חפים ממראה מעט המוני ומסחרי. ובכל זאת תרגום הטרנדים העונתיים שמציעים מותגי העל בעולם למשהו פשוט יותר, נראה לא רע.

חפשו את השמלה עם האופי

קולקציית הקיץ כוללת הרבה שמלות ספארי ומראות רומנטיים בגווני פודרה ורודים-בהירים. מוצלחות במיוחד הן שמלות פשתן בגזרת שק, עם צווארון נדיב שניתן לשחק איתו וחגורה תואמת שאפשר לשלב וכך להדק את השמלה למידה רצויה.

מלבד גווני העירום השולטים וריבוי (מעט מוגזם) של סוגי שיפון שונים. ניתן למצוא גם בגדי ערב מעניינים למדי, כמו למשל שמלת עטלף שחורה עם כיווץ מיוחד במרכז החזה, שמעניקה את הרושם כי היא עשויה מקיפול וכיווץ של חתיכת בד אחת.

הבעייתיות של השמלה, טמונה בעובדה שהיא עשויה בד לייקרה מבריק שמשווה לה מראה מעט המוני וזול, מה שמטשטש את החידוש שבגזרה. אילו הייתה השמלה מבוצעת בבד קשיח יותר ועם תפורים יותר מדויקים, היא הייתה הופכת לשמלת קטנה שחורה ומרשימה, שתישאר איתך לנצח.

לעומתה, השמלה המנצחת של קסארה, היא שמלת מקסי הבנויה משילובים של בדים שונים, שניחנה בהרבה אופי. היא מגיעה בצבעוניות מבולגנת ואביבית, ובקטלוג המקסים שצילם אהוד רומנו שודכה לה חגורה פשוטה בצבע חום. המראה שמתקבל הוא לוק יומיומי ונונשלנטי, כזה שבטוח בעצמו, בדיוק כמו המשפחה הזו.

מחירים

מחירים: מכנסיים: 200-400 שקלים, חולצות: 159-319 שקלים, גופיות: 69-149 שקלים, שמלות וטוניקות: 249-499 שקלים, שמלות ערב: 349-499 שקלים, חגורות: 59-149 שקלים.

xsara, רח' אילת 44 ת"א; פלומה", סוקולוב 38, רמה"ש; "אונג" תל-חי 6, נתניה; "נויה", קניון מלחה, ירושלים; "לי אמור", עמק רפאים 23, ירושלים; "לינויס", רוטשילד 52, ראשל"צ; "עלית מודל", שנקין 24, ת"א; "אומה" משה גושן 5, קריית מוצקין; "אילת דיזיינס" מרכז חופים אילת; "כוכבית עיצובים", האשל שדרות.

  • עוד באותו נושא:
  • XSARA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully