וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדונה צדקה

21.6.2009 / 18:15

שבוע האופנה לבגדי גברים קיץ 2010 נפתח אתמול במילאנו עם חסוס, דוגמן המחמד של דולצ'ה וגבאנה והרבה חליפות לחתנים ערסים

חסוס לוז (המאהב הצעיר של מדונה) ומוביל הקמפיין הנוכחי של דולצ'ה וגבאנה, כיכב גם על המסלול של שבוע האופנה במילאנו לבגדי גברים קיץ 2010, שנפתח אתמול. הארוע נפתח בתצוגות האופנה של הצמד האיטלקי, ג'ורג'יו ארמני וברברי, שיהוו חלק מ-40 תצוגות אחרות.

ארמני קרא לקו שלו "הקלסיקה של 2010" והשתמש בדוגמאות אוברסייז על חולצות, עניבות, משי ופשתן. עוד נראו חליפות מחויטות בדוגמאות פסים ומשבצות, באפור, חום בהיר ובצבעים זרחניים, משוכות לחולצות במראה משוחרר. היו גם כמה חליפות מבד ג'ינס שהשווה להן מראה קליל יותר.

הקולקציה של דולצ'ה וגבאנה הוכרזה כ"הומאז' ליופי ההדוניסטי של החליפה המחויטת". במסגרת הזו העמיסו ז'קטים נוצצים על מכנסיים שחורים, והוסיפו לז'קטים, צעיפים, מכנסיים ונעלי בית מקטיפה, קישוטים מכסף נוצץ, זהב ושחור מבריק. עוד נראו ג'ינסים בכחול ובשחור מלאים בקרעים מלמעלה עד למטה, כשהם חושפים שכבת בד נוספת. חסוס, הוביל את קולקציית בגדי הערב של הצמד בז'קט מעוטר ומכנסיים חלקים מקולקציית בגדי הערב.

התצוגה של בית האופנה עמדה בסימן "העיר והכפר הבריטים, תחת גשם ושמש בריטים "British town and country under British rain and sun" for. המנהל האמנותי של המותג, כריסטופר ביילי, כיסה מכנסי סקיני כהים עם מעילי טרנץ' וז'קטים, בצווארונים כפולים ובגזרות דמויות שכמייה. "רציתי להתחיל את התצוגה עם גשם ולסיים אותה בשמש. אני חושב שזו אנלוגיה נחמדה לתהליך שכל העולם עובר כרגע" אמר ביילי לכתב רויטרס מאחורי הקלעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully