וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאהב המושלם של דולצ'ה וגבאנה

לירוי שופן

23.6.2009 / 17:30

פנים לטיניות, גבריות חלקלקה וסקסואליות נוטפת - חסוס לוז משכנע את מילאנו שהוא הפלייבוי הנכון בזמן הנכון

אחרי שהצהירו בפני כל העולם שהם לא עושים טרנדים, כי הם חולפים, דולצ'ה וגבאנה משנים ושולח ידיים ארוכות, כדי לקחת חלק בחגיגה שבמרכזה עומד הדוגמן הברזילאי בן ה-22, חסוס לוז.

מאז כיכב בהפקת האופנה הפרובוקטיבית לצידה של מדונה בגיליון מרץ של המגזין W (מדונה לבושה כנזירה, חסוס כגברבר מפתה בעירום), חסוס זוכה להרבה יותר מ-15 דקות של תהילה. רק לאחרונה קיבל הפקת אופנה שלמה לעצמו, שעיקרה בגדי ים ונוכחות מינימלית של לבוש, במגזין האופנה הנחשב "לאופיסייל הום", בזמנו הפנוי הוא מתקלט וכמובן, מקבל כותרות כבן זוגה של מדונה, הצעיר ממנה בכשלושים שנה.

זה היה רק עניין של זמן עד שבית אופנה גדול ידאג לספח אותו אליו. דולצ'ה וגבאנה העמידו אותו במרכז הקמפיין שלהם לעונת סתיו 2009 והוא השתתף גם בתצוגת הקיץ שלהם במילאנו, שהתקיימה שלשום. מערכת יחסים צמודה כל כך בין מעצבי אופנה לדוגמן, לא נראתה כבר זמן רב. אפשר לומר, שדולצ'ה וגבאנה כמעט ומצאו את המאהב המושלם.

החיבור המתוקשר כמובן, אינו מתרחש במקרה. למרות שהם אוהבים להצטייר כמעצבים בעלי חשיבות על-זמנית, דולצ'ה וגבאנה ידועים ביכולתם המשוכללת לזהות מגמות וכיווני רוח בעולם האופנה, ולעוט עליהם אחוזי תזזית.

כשעלה חסוס על המסלול בתחילת השבוע, היה נדמה שעבור דולצ'ה וגבאנה הוא המלוהק האולטימטיבי שילווה אותם לנצח. הביסוס ההולך וגובר שלו כמודל יופי גברי, מבטיח שהוא יכול להביא להם את הבאזז התקשורתי הנכסף ולוודא שהקולקציה שלהם, ממוחזרת או לא, תככב בכל מקום.

יותר מדי סקס?

אבל גם אם שמים את צרכי יחסי הציבור בצד, צריך להודות שמדובר בזיווג מוצלח במיוחד. חסוס מתאים באופן מושלם לאימג' שמוכרים שני המעצבים בעשור האחרון, זה ששלט גם בתצוגת האופנה שכיכב בה במילאנו: הפנים הלטיניות המשדרות גבריות חלקלקה, מטופחת על גבול השלמות המטרידה, גישה מוחצנת במידה ומינון גבוה של סקסיות מישירת מבט.

על המסלול, גופו הולם לחלוטין את החולצות המכופתרות הגזורות קרוב אל הגוף; את החליפה ההדוקה, הדשים העצומים המעוטרים חרוזים מנצנצים או את בגדי הים הצמודים והקטנים. הכול נראה כאילו נתפר לגבר בדמותו, הכול היה ספוג רסיסים מאותה תמצית יופי בלתי מושגת שהוא מייצג. גם אם התוצר האופנתי נתון לביקורת נוקבת, כשהוא הוביל בראש את שורת הפינאלה, נדמה היה שדולצ'ה וגבאנה חיבקו את הצורה הטהורה של המוזה שלהם.

אבל גם בזוגיות הזו, ברגעים שדוחפים אותה יותר מידי, היא לא עובדת. קמפיין סתיו 2010 של דולצ'ה וגבאנה (הגדול ביותר של חסוס עד כה), צולם באותו מועדון שבו נהגו להתאמן מוחמד עלי ומייק טייסון, ומסוגנן כהומאז' לסרט איטלקי בשם rocco e I suoi Fratelli. בפועל, התוצאה ריקה ומדיפה ריח חריף של פשטנות סקסואלית, שכל מטרתה לגרות את העין.

גבריות מחוספסת לצד הומו-ארוטיקה ומוטיבים מעולם האיגרוף, הפכו לבליל לא ממוקד, שהופעתו של חסוס רק גורעת ממנו. המוזה הסקסית המגולמת בדמותו המצודדת, פשוט הובאה לכדי זנות זולה והפסיקה לייצג את הדוגמן עצמו; חסוס רוטש בהגזמה כדי לייצג את תפיסה אסתטית לא אנושית עשויה פלסטיק, הבגדים שעליו היו חסרי כל ערך אופנתי ומטרתם להביא את הערך המיני למקסימום.

לשאלה הארסית, שפרסם בלוג האופנה של "הניו יורק מגזין" "האם חסוס לוז הרס את הקמפיין של דולצ'ה וגבאנה?" יש רק תשובה אחת: לא. דולצ'ה וגבאנה הרסו אותו בעצמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully