וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהבה קרה

לירוי שופן, פריז

30.6.2009 / 9:25

לירוי שופן חותם את שבוע האופנה בפריז עם גברים בשפמים אקסצנטריים, חולצות שקופות ונשיקה שהפריח קרל לאגרפלד

עם נעילתו של שבוע האופנה של פריז לגברים, שלשום, אפשר לקבוע בוודאות שאחת המגמות הבולטות של קיץ 2010, היא שימוש נרחב בבדים אולטרה דקיקים, שקופים וקלים במיוחד. ולא מדובר פה בגחמה צרפתית. גם בשבוע האופנה במילאנו, שהתקיים לפני כשבוע, בתי אופנה כמו פראדה וקלווין קליין, לא יכלו למשוך את ידם מלהתעסק בגוף המציץ מתחת לבגד.

גברים בחולצות שקופות

כריס ואן אש הבלגי, עיצב סף סוף קולקציה בשלה לדיור, תחת השם Cold Love. אבל יותר משהייתה זו אהבה קרה, זו הייתה קולקציה באווירה קטסטרופלית, פוסט מלחמה קרה. יכולות האטלייה של דיור הום, נלקחו עד הקצה כדי לצלוח את משנתו של המעצב: חליפות מרהיבות עשויות בדים דקיקים ושקופים כל כך, עד שנדמה כי התאדה מהם החומר והן חשפו את הנלבש מתחתיהן.

הדקונסטרוקציה העדינה שעברו הפריטים, הודגשה על ידי בלייזרים ברכיסה א-סימטרית או וסטים בעלי שוליים פרומים, שחשפו את התפרים מהם הורכבו. הבגדים הופשטו מצורתם המקורית ועברו טרנספורמציה אלימה תחת ידיו של ואן אש, שמחק בסילואט האוורירי את ההיסטוריה של דיור והתחיל ממקום חדש לגמרי - חולצות מכופתרות רחבות, מכנסיים נפולים או ז'קטים חסרי דשים.

הפגיעות המסוימת ששידרו הבדים השקופים, אוזנו על ידי חלקים עליוניים חסרי שרוולים, שהעניקו צללית נזירית, כמעט יפנית ועוצמתית. נראה שבתצוגה הזו הצליח ואן אש סוף סוף להשתחרר מהמורשת של הדי סלימן. הנשיקה באוויר שהפריח לעברו קרל לאגרפלד בסופה, מוכיחה שבסיבוב הזה, הוא יצא מנצח.

גברים בשפם עיפרון

מחלקת הגברים הצעירה יחסית של לנווין, מתחזקת במהירות, וכמעט מעלה את השאלה מתי הפכה לנחשבת בעיר. התשובה טמונה בקהל הצופים הרב, שגדש את האולם האלגנטי הצופה אל שער הניצחון. כמות הסלבס שנכחה במקום, הפכה את הפרזנטציה העונתית לאירוע החברתי החשוב של השבוע.

אלבר אלבז ולוקאס אוסינדריוור, הציגו את הקולקציה הטובה ביותר בשבוע האופנה של פריז. המוזה נותרה אותה המוזה - הנער הפריזאי הלבוש במעין רישול מכוון וכובש, אבל מוזיקת הרוק הכבד והקצב לפיו הדוגמנים כמעט ורצו על המסלול, הצביעו על כך שמישהו עבר כאן לשלב הבא. זה היה מלוכלך יותר, אדג'י ופלרטטני, עם נוכחות מרומזת לאופנת רחוב.

הגברים הצעירים ודקי הגו עוטרו בשפם 'עיפרון' סליזי, וסילואט שעון החול המוכר של המותג נלקח לקיצון בזכות מכנסיים גבוהים במיוחד וצרי מותניים או מעילי רוח בלוניים בעלי חגורה מובחנת.

בלייזרים שהוצגו נטולי שרוולים ונלבשו עם מכנסיים צרים, העניקו אטיטיוד מוחצן ומלא גלאם. הטיפול בדיטיילים, שעיטרו את הפריטים השונים, החל מהסנדלים הקלועים ברצועות משי צבעוניות, הצעיפים המפוספסים באדום והכפפות שנחתכו קרוב לפרק כף היד, השלימו את האווירה הנועזת. האם החליפה העשויה בד המשובץ ניסתה לרפרר לחולצות הפלאנל של הניינטיז? הילד של לנווין התבגר, ורק עכשיו להיות רוקסטאר.

גברים בצורת הארי פוטר

דמיר דומה הציג את קולקציית קיץ 2010, חודשים ספורים אחרי שפתח חנות ראשונה בפריז. משחקי קשירות, סילואט אוורירי וגזרות רחוקות מהגוף כיכבו שוב על המסלול, אבל הוא הטעין אותם בטוויסט אפל ויצרי הרבה יותר: גלימות שחורות שעירפלו לחלוטין את צורת הגוף, גופיות ארוכות, סרוגות ושקופות ששוליהן עוצבו כצמות בד ואוברולים אדומים נוזליים, שנקשרו סביב המותן. המוזיקה הדרמטית שנוגנה ברקע, רק הגבירה את הפאתוס, וסחפה את הצופים לתוך נקודת המבט המקורית של המעצב הצעיר.

חשיבותו של דומה בנוף נגזרת מתוך כך, שהוא אינו חושש לדחות את הסילואט של הגוף הגברי או את קוד הלבוש המערבי. היצירה שלו היא טוטאלית, לפעמים אפילו נגועה בפנטזיה (וזו תהיה היסחפות קטנה מאוד לומר שאפשר לדמיין חלק גדול מן הפריטים על הסט של הארי פוטר. בית סלת'רין לפחות). הגברים שלו, עטופים תכריכים, נראים כאילו הם מגיעים ממקום אחר לגמרי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully