וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל שהעיניים היו קשורות

גלי רבינק, צילום: יוני טובלי

30.6.2009 / 14:09

למרות שניסינו, לא יכולנו להתעלם מהבחירה האופנתית המוזרה של נינט טייב ביום ההולדת של יודה אתמול. גדי אלימלך מסנגר

יודה חוגג שלושים ובשביל נינט זו כנראה סיבה לא רעה, לגרור אותו למסיבה עם פלנלית על העיניים ולמשוך אש עם אאוטפיט גרוטסקי. אחרי הכל לא כל יום הוא יום הולדת.

נראה שנינט בחרה לסמן וי ליד כל מה שקורבן אופנה צריכה. החזה נמעך בחזיית-פס סטפרלס מנצנצת, שבצבצה מבעד חזית שקופה של בגד גוף שחור, כמו בתחבושת אלסטית. תוסיפו לזה חצאית מיני הדוקה, כובע דיילות כתום, סנדלי גלדיאטור מגושמים, שקיצרו את קומתה, ותקבלו מראה אבוד.

חבל, שהרצון העז להיראות רוקיסטית, מורכבת וקצת אובדנית גורם לה לנטוש את המראה הרך והנשי שכל כך מחמיא לה. לא ביקשנו הרעבה עצמית ואימונים מפרכים, רק קצת יותר מודעות עצמית ומראה פחות דחוס.

הנחמה היחידה במראה עשויה היתה להגיע דווקא מכיוון הכובע. החיבה העזה שרוכשת נינט לכובעים והעובדה שהם חוזרים למרכז הזירה האופנתית, מזכה אותה במספר נקודות זכות. עם השמלה הנכונה, הכובע יכול היה לייצר לוק מוזר-מתוק, של קייטי פרי ים תיכונית.

ניסינו למצוא הסבר ללוק התמוה של נינט, אצל הסטייליסט האישי גדי אלימלך, שמצהיר שהוא עדיין בתמונה וממהר לסנגר ולמזער נזקים: "בעיניי זה לוק מדליק וקול. קצת אחר ואני חושב שהבגדים הצמודים מחמיאים לגוף הנשי שלה. אני מבטיח שעוד צפויות הפתעות נוספות בהמשך, של שילובים לא שמרניים".

נינט טייב מובילה את יהודה לוי בעיניים קשורות. יוני טובלי
נינט טייב מובילה את יהודה לוי בעיניים קשורות/יוני טובלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully