וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מופע שנות השבעים

לירוי שופן

6.7.2009 / 9:18

מבלי להזכיר את הצ'חצ'חים של דודו טופז, יוצאת דורין פרנקפורט בקמפיין קיץ מבריק בכיכובו של ערס בלונדיני

דורין פרנקפורט משחררת בימים אלה את אחד הקמפיינים המענגים שנצפו כאן לאחרונה. "שובו של הצ'חצ'ח" הוא הומאז' קומי לדמות הגבר המסוקס של הסבנטיז, עם החולצות המודפסות, הגורמטים ומכנסי הסיגר - כולם מקולקציית הקיץ החדשה של פרנקפורט.

הצ'חצ'ח הוא נמרוד פלד, בסטיילינג מדויק של לימור זוהר, על רקע כיכר אתרים בתל אביב. בזמן שמעצבים רבים מפיקים פרויקטים מיוחדים לרגל שנת המאה של תל אביב, פרנקפורט מצטרפת לטרנד, אבל משתמשת בחומרים פחות מקובלים. "העיר הזו היא מדהימה כי יש בה אותנו", מספרת פרנקפורט על הרעיון שהוביל אותה, "כולם מדברים גבוה, על השראות מאמנות וארכיטקטורה, אבל איך היו נראות שנות ה-70 בלעדינו? האנשים שפרצו את הגבולות?".

הקולקציה שעבורה נוצר הקמפיין, היא סוג של תרגום מחודש ומעודכן לקוד הלבוש ההוא, דרכה מספרת פרנקפורט איך נראתה תל אביב של לפני ארבעים שנה. אפשר לומר, שמדובר בסוג של היסטוריה אלטרנטיבית. "צ'חצ'חים היו האנשים שלקחו את הטעם האישי שלהם עד הסוף. אלה שמשטרת האופנה האלגנטית הייתה פוסלת. הגיע הזמן להחזיר את המילה הזו... זה היה נהדר המסיבות ברמלה, ברחוב המסגר, אנשים הלכו עם גורמטים. המהפכה לא הייתה רק ברוק אנד רול השחור. שוכחים שכאן זה תמיד היה בין אוריינטאלי ללטיני". טראש בטעם טוב.

מחירים: מכנסיים: 365-570 שקלים; חולצות: 150-425 שקלים;
ז'קטים: 745 שקלים.

דורין פרנקפורט. דיזנגוף 164 תל אביב; גרנד קניון חיפה; קניון עזריאלי; לה בולברד, מלון רויאל גארדן אילת .

דוגמן: נמרוד פלד
צילום: שי כהן ארבל
סטיילינג: לימור זוהר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully