וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכלה התל אביבית העצלה

הגר ליינקרם

12.7.2009 / 18:23

מירב טמיר עברה מרשפון לגן החשמל, כדי שהכלות לא יצטרכו לצאת מהעיר ומעצבת גם שמלות בפודרה, כדי לגוון - העונה לחתונות

מירב טמיר מגדירה עצמה כמעצבת שמלות כלה אלטרנטיביות. הכלות שלה, לדבריה, הן נשים עם מודעות אופנתית, שמחפשות שמלת כלה שהיא קצת אחרת. לא קרינולינות קצפתיות ובטח שבלי מחוכים והררי פאייטים. אחרי ארבע שנים בהן פעלה ברישפון הנינוחה, החליטה לפני מספר חודשים להעביר את החנות והסטודיו אל מתחם גן החשמל בתל אביב. לכאן, היא מספרת, מגיעות הלקוחות אליהן היא רוצה לפנות. "לכלות התל אביביות פחות בא לצאת מהעיר, והאמת שגם לי זה כיף, תמיד רציתי להיות פה".

המילה אלטרנטיבי יוצרת אולי אסוציאציה של משהו אוונגרדי וביזארי, אבל האלטרנטיבה שטמיר מציעה היא דווקא שפויה וסולידית, בעלת מאפיינים רומנטים ונסיכיים. איפוק - אבל מבלי לוותר על חלום הסינדרלה של נשים ביום חתונתן.

טמיר (38), פנתה אל תחום האופנה אחרי שכבשה את תחום ההיי טק והחליטה לעבור הסבה מקצועית. היא פנתה לקורס עיצוב אופנה של משרד התעסוקה ולימודי ערב בשנקר ולפני כשש שנים החלה לעצב שמלות כלה.

השמלות הן לרוב בעלות סילואטות ארוכות וקרובות לגוף. יש גם כאלו בגזרת אמפיר, שהן חופשיות ומרווחות יותר, שמגיעות בשילוב עם בדים רכים כמו שיפון ומשי עם שילוב של חרוזים ותחרה מעודנות. אפשר לראות בשמלות קריצה היסטורית ויקטוריאנית.

על כלות ופלטפורמות

פלטת הצבעים של שמלות הכלה, חורגת מהלבן המסורתי וכוללת גם גוונים מעושנים של פודרה ובז', מה שעשוי לתת מענה לכלות עם חשיבה קצת אחרת.

במקביל, מציעה טמיר גם אלטרנטיבה מהפן הכלכלי, עם שמלות כלה שאפשר לרכוש ב-3,000 שקלים (ויש גם שמלות מעונות קודמות בפחות). למרות שהיא גם משכירה שמלות, היא מספרת כי מעדיפה לשמור על מחירים נוחים וכך גם נשארת השמלה למזכרת.

"עד לפני שנתיים הצעתי שמלות למכירה בלבד, מתוך אידיאולוגיה. האמנתי ששמלת כלה צריכה להיות משהו חדש ונקי ותפור למידות שלך ושישמר כמזכרת, כמו טבעת נישואים. אבל החיים הוכיחו לי שזה לא כלכלי, לא לי ולא לכלות. בעקבות המיתון קו המחשבה של הכלות מאוד השתנה. פתאום נראה להן מוגזם להוציא כאלה סכומים על שמלת כלה ובהתאם לכך השמלות הן פחות 'וואו' אבל יותר אופנתית ואישיות. זה משהו שאני רואה שמאוד התחזק".

מלבד שמלות הכלה ניתן למצוא בחנות גם שמלות ערב יפות בעיצובה, באותה רוח רומנטית, נינוחה ומתרפקת. טמיר מקפידה ליצור לבנות שלה לוק שלם, מעבר לשמלה. "צריך את המאפרת הנכונה וגם נעליים, שלא יהיו פתאום איזה פלטפורמות מפעם. יש כל מיני סטיגמות שצריך לנפץ, לא רק לגבי השמלה בכלל על יום החתונה".

מחירים: שמלות כלה: 3,000-8,000 שקלים, שמלות ערב: 700-2,500 שקלים והשבוע 50% הנחה על שמלות הערב.
מירב טמיר, הרכבת 4 תל אביב. לכלות - פגישות בתאום מראש, 0523544646.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully