וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעמי קמפבל נשארה בחוץ

גלי סימן טוב, מילאנו

20.7.2009 / 8:38

ווג האיטלקי מוכיח ששגעת אובמה לא בדרך להירגע - גיליון יולי מגיע עם מוסף אופנה מיוחד, בהשתתפות בובות ברבי שחורות בלבד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טענות קיפוח ואפליה מצד דוגמניות שחורות, נשמעו לא מעט בשנים האחרונות. הן כללו תלונות על צמצום נוכחותן של דוגמניות כהות עור במגזיני האופנה השונים ועל כך שבמסלולי תצוגות האופנה בניו יורק, פריז ומילאנו, בולטת היעדרותן היחסית של דוגמניות שחורות. נעמי קמפבל אף הבטיחה לפני כשנתיים לפתוח סוכנות דוגמנות בקניה, רק כדי לא לשמוע שוב את ההסבר הרווח, שפשוט אין מספיק דוגמניות כהות עור.

ביולי 2008 פירגן הווג האיטלקי למאמץ השחור, והשיק את "הגיליון השחור", שהיה כולו מחווה לאמנים, שחקנים, מעצבים ודוגמניות כהי עור. על השער המרובע כיכבו ארבע דוגמניות על: נעמי קמפבל, ליה קבדה, ססילי לופז וג'ורדן דאן.

לא הרבה אחרי, הגיעה גם בחירתו של אובמה, עם מישל, שזכתה כמעט מיד באהדה אופנתית ובשער במגזין ווג האמריקאי. ההתרגשות מן הבחירות ההיסטוריות הביאה איתה באפריל 2009 עוד מהדורת ווג איטלקי שחורה, במסגרתה צילם סטיבן מייזל דוגמניות שחורות בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הגיליון הנוכחי של ווג האיטלקי, ממשיך במסורת "ההומאז' השחור". הפעם, יצא יחד עם גיליון יולי 2009, מוסף אופנה מיוחד, שכולו מחווה לבובת הברבי השחורה.

ברבי, הצעירה הנצחית, שחוגגת השנה 50, מזוהה בעיקר עם גזרה דקיקה, גוון עור בהיר ורעמת שיער בלונדינית, אך הפעם היא זכתה בלוק אחר לגמרי. הפקת האופנה הגרנדיוזית, קיבלה את הכותרת "שנות השישים", והיא מתפרשת על פני 83 עמודים שאוגדו לספרון מיוחד.

מעל 200 תלבושות ופריטים שונים נתפרו ועוצבו על פי מידותיהן הזעירות של הברביות, המשתתפות בהפקה שצולמה בלוקשיינים שונים, בעשרות סטים מיניאטוריים שנבנו בדייקנות.

בווג מאמנים שברבי, שכבר מזמן הפכה לאייקון אופנה, בשלה למלא את תפקיד השחקנית הראשית בהצגה שלהם - אם יש נשיא אמריקאי שחור, דוגמניות ומובילות קמפיינים שחורות אז גם היא יכולה. "זה ברור לגמרי שברבי היא עדה דוממה לשינויים החברתיים והעיצוביים לאורך השנים", כותב קרלו דוקי, עיתונאי בווג איטליה, במאמר המלווה את ההפקה. "לאורך 50 השנים גם היא עברה שינויים במראה כדי להתאים את עצמה לעולם האמיתי ולאירועים המתרחשים בו".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסדרת תמונות צבעוניות, מטיילות הברביות באתרי תיירות באיטליה וברחובות מילאנו אפשר לראות אותן אוחזות ב"גיליון השחור" הראשון מיולי 2008, עליו מתנוססת תמונתה של נעמי קמפבל. בסשן אחר הן נופשות בברכה, משתזפות ולוגמות קוקטייל, נהנות על מגרש הטניס במשחק זוגות, מתאמנות בשחייה צורנית כשלראשן כובע ים מעוצב וצועדות על השטיח האדום, בשמלות מפוארות כשהן עונדות עגילי סברובסקי,

שמלות מיניאטוריות מעוצבות להפליא, בעלות פריטים ייחודיים, מככבות בהפקת "השמלות המיוחדות" ובהפקת ה"אתנו-שיק", בה חוזרת ברבי למקורותיה ביבשת אפריקה. בצילומי ה"ביוטי" המגוונים, מציגה ברבי כובעים מעוצבים, תסרוקות מרעננות ואיפור פנים. היא מאמצת את הלוק ה"בוהו-שיק" בהפקה תיאטרלית ומתעטפת בפרוות וקטיפה בהשראת אלה יווניה.

כיאה לכל מגזין אופנה, בסוף הספרון תוכלו למצוא רשימת הפריטים ואיפה אפשר להשיג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ברבי
  • ווג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully