וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאם ולחתן

גלי רבינק

22.7.2009 / 9:42

עומרי גורן שואף להכניס את כל המשפחה לחופה תחת מותג אחד ומעצב שמלות לכלה ולאם וחליפות מאווררות לחתן

שמלות הכלה של עומרי גורן, משתלבות יפה בדירה התל אביבית הישנה בה הן נמכרות, עם מרצפות מצוירות וסקיצות שמצוירות על הקירות.

לפני שנה חזר גורן לארץ, אחרי עשייה אופנתית בת שלוש וחצי שנים בפריז. הוא יצר קולקציה לכלות ("ולאמא ולאחות שלהן..."), שמנסה לשלב בין הישראליות הקלילה והלא מחייבת לצרפתיות הקוקטית. ועדיין אוהב ליצור את הסקיצות בתפאורת עיר האורות.

"בימים אלו אני כותב את הדוקטורט שלי בסורבון בנושא 'המעצב כמתווך תקשורתי' -איך המעצב מביא לכך שהלקוח יחוש שהבגד משדר את מי שהוא. רוב העבודה נעשית בשלט רחוק, אבל זה מצריך אותי להגיע פעמיים בשנה לפריז. כך שאני מנצל ומתזמן זאת ל"שבוע האופנה" בעיר ותמיד נהנה לשבת עם מחברת הסקיצות בבית הקפה, שהיה הקפה השכונתי שלי ליד הבית, שכולם שם מכירים אותי. ומשם אני תמיד חוזר עם הרעיונות האהובים עליי שמהם אני מרכיב את הקולקציה."

גורן (29), בוגר בצלאל בהצטיינות במגמת צורפות ועיצוב אופנה, טס אחרי הלימודים מצויד בשתי מזוודות ותיק עבודות ונחת בפריז. " הגעתי עם אנגלית רצוצה ובלי תוכנית ברורה, אבל ידעתי שבאתי בשביל להישאר. התחלתי להתדפק על חנויות מעצבים שאהבתי את חלונות הראווה שלהן, עד שהגעתי לחברת "DEKER" שהיה להם שואו רום ובדיוק החליטו שזה זמן טוב גם ליצור אופנה ולא רק לתווך בין המעצבים לקניינים. וכך מצאתי את עצמי בקומה השביעית של השואו רום שבליבה מזרקה עתיקה ועם עוד שלושה אסיסטנטים שהצמידו לי".

גורן עיצב ב-DEKER קולקציות במשך חמש עונות ובמקביל למד לתואר שני בסורבון, בנושא שעסק בגרפיטי והשפעותיו על האופנה. אבל, אחרי שלוש שנים וחצי הרגיש גורן בשלות לפתוח משהו משלו והגעגועים לארץ גברו. "זכיתי להתחכך מאחורי הקלעים עם מעצבי על והבנתי שבסופו של דבר כולם אנשים ואני מעדיף להיות מוקף באנשים שאני אוהב. "

שלא תיראו כמו טווס

בין שמלות הערב והכלה, ניתן למצוא שמלות שיפון ארוכות, מרובות שכבות, מתנפנפות ומרקדות, העושות שימוש במשחק של גוונים כוורוד בייבי, ורוד פודרה וסגול לילך, או שמלות רכות בעלות מחשוף אמבטיה עגול מאריג עבודת יד צרפתי, בורוד חיוור ,סגול ושמנת.

לצד הוורודים הרכים והגזרות המחמיאות, יש גם שמלות שנופלות לקלישאת "אם הכלה". למשל, שמלות שמגיעות בצבעוניות עזה של פלטת צבעים טווסית, כמו שיפון ירוק שמתחתיו בד סאטן כחול או שמלת הכיווצים בשילוב שיפון וטישו, שבמקום לטשטש ולהסתיר אזורים שלא נראים במיטבם, נראית רק כמי שיוצרת מראה לא מחמיא ומעט מבולגן.

"כדי ליצור מראה משלים בין הכלה והחתן, הרכבתי הקיץ גם קולקציית גברים ראשונה. 'קולקציית חתנים', שמאחוריה עמדה המחשבה על יצירת חליפות שמתאימות יותר לאקלים הישראלי המיוזע, ללא בטנה, אבל שעדיין ייראו מוקפדות ואיכותיות". בין הפריטים ניתן למצוא חולצה קלאסית במשחק של שקוף ואטום,מכנסיים בצבע שמנת, בגימור סאטן בגוון שמפניה, חולצת משי שקופה מעט וחליפה בעלת רכיבי משי בצבע כחול מבריק מעט, הנחתכת ע"י פס ספורטיבי בחלקה העליון.

ניסיון נוסף וראשוני שלו הוא קולקציית "ג'ינס קוטור", המונה בשלב זה מספר מצומצם של פריטים. "בקולקציה הזו אני מנסה להפגיש בין חומרים מנוגדים השיפון היוקרתי של בגדי הערב, פוגש את הלייקרה היומיומית. כמו שמלת כותנה כחולה שמחשוף שלה עשוי ג'ינס, וג'ינס עם פסי רקמה בעבודת-יד".

מחירים

שמלות כלה: 4,000-6,000 שקלים, קולקציית ערב: 800-2,500 שקלים; קולקציית ג'ינס קוטור: 500-1,500 שקלים, גברים וחתנים: 500-1,500 שקלים.

עומרי גורן. יונה הנביא 46, תל אביב 054-8062267 (בתיאום מראש)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully