וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב בר דוחקת את ג'יזל

אלישבע כספי

22.7.2009 / 23:45

המותג RAMPAGE חשף את פניה של הפרזנטורית החדשה, בר רפאלי, שתחליף את ג'יזל ההריונית. קרב החתולות נמשך

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המותג רמפז' RAMPAGE חשף כי בר רפאלי היא הדוגמנית שתחליף את ג'יזל בונדשיין, בתפקיד הפרנזטורית לסתיו הקרוב. הקמפיין החדש צולם בלוס אנג'לס ע"י צלם האופנה המיתולוגי ג'יל בן סימון, ובר מופיעה בו במגוון תלבושות ואקססוריז של המותג, כולל שמלות סקסיות קטנות וצמודות, חליפות המתאימות ליום עבודה במשרד וגם בגדי הלבשה תחתונה חושפניים וסקסיים.

למרות שמאבקי הטריטוריה בין השתיים (גם בתחום המקצועי וגם בתחום ליאונרדו די קפריו) ידועים היטב בציבור, העובדה שרפאלי מחליפה את בונדשיין ההריונית בתפקיד, הותירה את מנהל השיווק העולמי ברמפאז', דרי מרדר, באיפוק קשוח. בדבריו לתקשורת הוא אמר: "חיפשנו פנים חדשות להוביל את קמפיין הסתיו וכאשר פגשנו את בר התאהבנו בה מיד. בר מתוקה, צעירה, סקסית ויפה, בדיוק כמו הלקוחה של רמפאז'".

רפאלי התייחסה בתגובתה לתקשורת, יותר לאופי הבגדים מאשר לאופי של קודמתה בתפקיד: "הקו של רמפז' נוח והחיתוכים מאוד נשיים. הם תמיד מתאימים באופן מושלם לקימורים הנשיים – יש לי קימורים ואני מרגישה איתם מצוין".

הקמפיין כבר פרוש על פני האתר הרשמי של רמפז', שמבטיחים בקרוב את סרט "מאחורי הקלעים" של הקמפיין וגם תמונות סטילס. הקמפיין יעלה במגזיני האופנה החל מחודש ספטמבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully