וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופי וג'אגר

27.7.2009 / 15:53

משפחת ג'אגר משגרת לשטח עוד דוגמנית עם רווח בשיניים. הבת הקטנה של מיק וג'רי הול בקמפיין חדש לג'ינסים של הדסון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מותג הג'ינס האמריקני "הדסון", משיק בימים אלה את הקמפיין החדש, בהשתתפות ג'ורג'יה-מיי ג'אגר, בתם הצעירה של ג'רי הול ומיק ג'אגר. זהו הקמפיין הראשון לג'אגר בת ה-17, שעל גובהה הלא מרשים במיוחד (170 ס"מ) מפצים שפתי בלון+רווח בשיניים שירשה מאבא ושיער בלונדיני שופע שקיבלה מאמא.

הצילומים נערכו בחודש שעבר בלונדון, בסטודיו של צלם האופנה האיטלקי מריו סורנטי (מי שצילם את סקרלט ג'והנסון לקמפיין החורף החדש של MANGO). למרות גילה הצעיר של הפרזנטורית וחוסר נסיונה, נראית ג'אגר טופלס, כשהיא סקסית ושופעת ביטחון. בחלק מהתמונות מופיע גם החבר של ג'אגר, דיג'אנגו ג'יימס בן ה-18, בנו של המוזיקאי דייב סטיוארט מיוריתמיקס.

ג'אגר הוחתמה לאחרונה על ידי סוכנות הדוגמנות הבינלאומית "עלית”. גם אחותה הגדולה ליז בת ה-24 דיגמנה בעבר, בין היתר לקמפיין MANGO בקיץ 2005. עוד בילדותה נהגה להתלוות לאמה, לתצוגות שבוע האופנה של לונדון. בראיון ל"דיילי-מייל" הבריטי מהשנה שעברה, היא סיפרה על אהבתה לאופנה מגיל צעיר: "זה בעצמות שלי, הייתי בוחרת לאמא בגדים מהארון ומבקשת ממנה שתספר לכולם שג'ורג'יה היא הסטייליסטית שלה... לקחתי לה את כל חצאיות המיני שלה ואמרתי לה, אלוהים אמא, את בת 50!".

עוד אמרה ג'אגר הצעירה שאין לה שום כוונה לתקן את הרווח הבולט בין שתי שיניה הקדמיות וכמו אמא, היא מתנגדת לניתוחים קוסמטיים ההופכים מנותחים למושלמים מדי. בעתיד היא מקווה גם לצלם ולעצב אופנה בעצמה.

הג'ינסים היוקרתיים של "הדסון" נמכרים בסניפי בלומינגדיילס, סאקס פיפת' אווניו, הארודס ו"סלפרידג'ס והם חביבים על סלבריטאיות כמו אנג'לינה ג'ולי, קמרון דיאז, סיינה מילר וג'ניפר אניסטון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully