וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנויות שלא הכרתם

גלי רבינק

10.8.2009 / 14:39

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

אלגרה

אלגרה - פה כדי להישאר, כבר מ-1940. הסבתא הנמרצת, אלגרה בת ה-95 ניהלה במקום חנות בגדים בתפירה אישית לנשות תל אביב. לפני שנתיים הנכד, צח בר אוריון (30), סיים את התואר במתמטיקה ופילוסופיה ( "תמיד טוב שיהיה") והחליט לנהל את החנות ולשדרג אותה. אהבתו לעיצוב ואסתטיקה הביאו אותו לעיצוב מחדש של החנות. כמעט את כל מה שתראו כאן החל מהמדפים והארונות ועד הספסל המעוגל בחוץ, הוא מעשה ידיו. ויש לו עוד מחברת שרטוטים עמוסה בתוכניות.
מה תוכלו למצוא כאן? בגדים, אקססוריז ונעליים של מעצבים ישראלים, חלקם בתחילת דרכם שמעצבים פריטים בודדים ומיוחדים. ביניהם : פוגו, TORA, מיטל סופר, נלי ( אומנית ומעצבת ישראלית המתגוררת בדרום אמריקה) ILAN, DAMA ופיצקע. לדבריו של בר אוריון " אני שמח לתת כאן במה ראשונה למעצבים ישראלים, אני חושב שנעשים בארץ דברים מקסימים. ועשיתי לי כלל לא להתערב בפן האומנותי אלא רק להעיר אם אני לא מרוצה מהגימור."
פריטים נחשקים : תיק עור , ספק מנומר, של ILAN . שמלה שחורה קטנה עם טויסט של TORA וחצאיות עיפרון קיציות של נובוריש דוג .
טוב לדעת - פעם בחודש ביום שישי, ברחבת החנות עמדת אלכוהול ושתייה חופשית, בריכת גומי לשכשך את הרגליים והנחות בהפתעה על פריטים ספציפיים.
טווח מחירים: שמלות - 100 -500
תכשיטים:200- 300
נעליים : 250-800
תיקים וארנקים 50- 600
כתובת : מאפו 13 פינת בן יהודה 80 . טלפון : צח 0546597299
א'-ה' 11:00- 13:00, 15:00- 20:00
ו' – 10:00- 16:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

שלומית אופיר

שלומית אופיר - שלומית אופיר (27) , הניו קיד און דה בלוק, פתחה את חנות התכשיטים על שמה, בסוף חודש יוני. " שירתי בצבא ככתבת ב"מחנה" ותוך כדי,כתחביב ,התחלתי ליצור תכשיטים. הפעם הראשונה בה מכרתי ביריד את התכשיטים שיצרתי הרווחתי 700 שקל, מה שהיה עבורי סכום אסטרונומי
באותה תקופה ( שתי משמרות במלצרות). מאז סיימתי תואר בעיצוב תעשייתי והבנתי שמה שאני הכי אוהבת זה לעצב תכשיטים. ואחרי שנים של סטודיו בבית החלטתי לפתוח את החנות."
מה תוכלו למצוא כאן? שרשראות ועגילים בהשראה של הטבע, עיצוב יווני ורטרו נעים. חגורות, מסרקות וקשתות לשיער. לדבריה של אופיר " יש לי הרבה יותר רעיונות ממה שאני מסוגלת לייצר, מפאת קוצר זמן. אבל, כל שבוע אני מוסיפה לכל הפחות שני פריטים חדשים לאוסף, כך שיש תחלופה תמידית וחידוש. "
פריטים נחשקים : שרשראות עדינות עם תליון של ציפור על ענף, לילדות טבע בנוף אורבני וחגורות שימתיקו כל שמלה.
טוב לדעת הסטודיו נמצא במרכז החנות כך שניתן לראות את "מאחורי הקלעים" ואת התכשיטים בתהליך העבודה. וניתן גם לבקש לשנות תכשיט ולהתאים אותו באופן אישי. בחזית החנות יש " מרפסת בעלים" שבה הם יוכלו לברוח מהשאלה " השרשרת הזאת או זאת, מה אתה אומר?" ולעשן את הסיגריה שאחרי עם כוס קפה.
טווח מחירים:
עגילים: 45- 100
שרשראות : 90- 240
חגורות 100 -190

כתובת: גרוזנברג 6 , ת"א .
שעות פתיחה: בימי א'-ה' 10:00-18:00
ביום ו' 10:00 -15:00 ( מומלץ לתאם מראש בטלפון 0544619467 )

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

של יעל

לפעמים החיים סוחפים אותנו לטהיטי. יעל רון הייתה בעלת משרד יחצנות , כשאיגוד מגדלי הפנינים השחורות ( המאגד למעלה מ-400 חוואים) בטהיטי ביקשו ממנה לייצג אותם באירוע שנערך בארץ. כאות תודה הם הזמינו אותה לעשרה ימים של טיול בטהיטי על חשבונם. שם היא מספרת" גיליתי את הטקסטורות והצבעים השונים של הצדפים שבתוכם מגדלים את הפנינים. התאהבתי וחקרתי את הנושא לעומק במשך 5 שנים. והקמתי לפני 4 שנים את החנות גלריה שנותנת מקום של כבוד לצדפים. ריספקט לחומר שחוצה תרבויות. "

מה תוכלו למצוא כאן? תיקים, כפכפים, צמידים, טבעות וחפצים לבית. שבכולם משולבות צדפים בעיבודים ובצבעים שונים.
פריטים נחשקים: למרות הסקפטיות מהצדפים שנשענת על זיכרונות של מאפרות קיטש מהניינטיז. תוכלו למצוא כאן שיק בתיקי קלאץ' שיעשו את כל ההופעה. בורוד שוקינג, כחול נייבי וחום . שנקלעו בעבודת יד מסורתית בתיאלנד ובפיליפינים והסוגר שלהם עשוי מצדף.

טוב לדעת במלונות הילטון ודן התל אביבים ניתן למצוא חלונות ראווה ( ללא נקודת מכירה) של מוצרי החנות. מאין כרטיס ביקור ויזואלי לחנות, שבעזרתו הרבה תיירים מגיעים לגלריה.
טווח מחירים
כפכפים – 120-245 ¤
תכשיטים 65-600 ¤
תיקי קלאץ' 870 ¤
כתובת: בן יהודה 187 תל אביב. 035469297
שעות פתיחה: בימי ראשון- חמישי 10:00-19:00
ביום שישי 10:00-14:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

הסטודיו של תמר שילון רז בת ה-29 ( הבת של יגאל שילון) ממוקם בדירה מרתפית בשכונת נחלת יצחק. "במשך שנים הייתי דיילת" היא מספרת " וקניתי לי ולחברות בגדים בעולם ותמיד היו עוצרים אותי ברחוב ושואלים מאיפה זה. אז החלטתי לתרגם את האהבה שלי לעולם האופנה. בהתחלה במכירות ביתיות, ובחודש מאי פתחתי את הסטודיו."
מה תוכלו למצוא כאן? פריטים ייבוא מסין והונג קונג. ("חלקם בבגדי מעצבים שכל דגם הוא ייחודי ומיוצר בכמות קטנה.") ביאנקו ג'ינס ומעצבים ישראלים.
פריטים נחשקים שמלות קומבינזון שתמר מדגימה אין ספור וריאציות שניתן לשלב אותן עם פריטים אחרים. וחגורת "אחרי החגים" שמסתירה מנת יתר של קניידלך.
טוב לדעת תמר היא דיאטנית קלינית במקצועה, כך ששירות הדיאטה הניתן אחת על אחת (רק למי שצריכה ומעוניינת) משלים את התמונה. ועל השאלה "זה משמין אותי?" היא עונה ברצינות גמורה . בסטודיו יש ספרים על התאמת בגדים למבנה הגוף וניסיון להתאים את הבגד באופן שיחמיא יבליט ויטשטש את מה שצריך. מלבד זאת, כאמא לתאומים שמבינה לליבה של האם העובדת, היא עורכת במקום מכירות לאמהות ( אחרי תשע בערב), מסיבות רווקות ( עם הרצאה של סטיילסטית) ו "פרסונל סטיילינג" שבהם היא מחפשת בחנות וברחבי העיר בגדים שתאהבו.
טווח מחירים 30- 500 ¤
כתובת: רחוב פאת השולחן 15 פינת זימן, קומה 1- , ת"א. טל' 036916954
הסטודיו פתוח בימי ראשון - חמישי בין 10:00- 20:00
בימי שישי 10:00- 15:00
http://www.tamarz.com/

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טנטי בקי

טנטי בקי הדס ירוחם (36) ויעל זינגר בנדלר (34) בנות דודות שקראו את החנות על שמה של דודה (טנטי) בקי שעד היום מתפלאת על הכבוד שנפל בחיקה. (" השם פשוט הצחיק אותנו כי עבורנו זה מושג משפחתי מהילדות, נפגשים בשבת אצל טנטי בקי"). הן שתיהן הגיעו מעסקי המסעדנות אבל היזמות הפרטית דגדגה להן באצבעות ואחרי מספר רעיונות, החליטו לפני שנה וחצי להקים חנות בגדים שהן והחברות שלהן היו אוהבות.
מה תוכלו למצוא כאן ? שמלות, חולצות, נעליים, ארנקים ושאר אקססוריס. פריטים מיובאים מתיאלנד והונג קונג ומעצבים ישראלים ( פיצקע, קרן גרוס, עדי שדה, אוליב תומאס, איילת קסוטו)
פריטים נחשקים שמלה בורוד פודרה סקסית בצורה מרומזת וסנדלים בצבעים משמחים.
טוב לדעת לא מזמן הן הכניסו שמלות כלה שהן מכנות " שמלה שנייה לחתונה ראשונה" שמלות קלילות שנעים להשתכר בהן. כל שלושה חודשים הן עורכות ערב "פירסט פיק" שבו הן סגורות את החנות ללקוחות הקבועות ומאפשרות להן לבחור ראשונות מהקולקציה החדשה. ויש גם כרטיסייה שכל קנייה מעל 200 שקל מזכה בניקוב, ועשרה ניקובים מקנים לך 100 שקל מתנה.
טווח מחירים שמלות 280-550
חולצות 200-250
שמלות כלה בממוצע 500 -400 ¤
כתובת בר כוכבא 63, ת"א. 03- 5255995

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully