וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנה היא הלייף סטייל שלי

לירוי שופן

17.8.2009 / 21:26

ליידי גאגא הגיעה למסיבת העיתונאים שנערכה לכבודה בתל אביב, עם ז'קט כבד מעוטר במגן דוד דוקרני. לירוי שופן הרוס על הסטייל

ליידי גאגא בישראל. שי אוקנין
ליידי גאגא בישראל/שי אוקנין

"אני מאוד סקסית", מעידה היום ליידי גאגא על סוד ההצלחה שלה, וקושרת בין סגנון אישי מוחצן, לפופ המצעדים שלה. "אני אולי הכוכבת היחידה בחברת התקליטים שלי, שדווקא ניסו לכסות בבגדים"’, אמרה במסיבת העיתונאים שהתקיימה היום (שני) לרגל הגעתה לארץ. ההופעה שלה מוכיחה בדיוק את ההצהרה הזו על מיניות בוטה, ומצדיקה את האובססיביות של דיוויד לה-שאפל כלפי הסטייל הנועז שלה.

אין דבר אחד במראה האופנתי, שאינו מחושב בדיוק מושלם: היא עולה לבמה הקטנה בשיער פאתי אסוף ברישול מכוון; משקפי שמש מרובעים שנשארו על העיניים במשך כל סבב הראיונות, גם כשלא היתה שמש; ז'קט אופנוענים כבד שעוטר בחלקו האחורי במגן דוד ענק, עשוי ניטים שנלבש רק עם חזייה וכמובן, מגפי ברך עשויים עור מבריק. הופעה שכזו רק מחדדת שיש לה חוש חסר פחד סטייל וקרייבינג יצירתי, שעליו היא אומרת "אני כל כך רעבה, שאני לא יכולה לישון".

משהו אחד ברור כשצופים בה במציאות - ליידי גאגא מודעת לחלוטין לעוצמה המגולמת תחת ההופעות הפומביות השנויות במחלוקת. "אי אפשר להוריד (download) לייף סטייל (בניגוד למוזיקה – ל.ש). אופנה היא הלייף סטייל שלי", וממחישה עד כמה כל השואו הזה הוא חלק ממנה. הטוטליות הזו, השימוש היצירתי והמוגזם לפרקים באופנה, כפי שהודגם היטב במסיבת העיתונאים, משכנעים שהיא אינה מתלבשת כך רק כדי לייצר כותרות או כדי להראות "טוב". ליידי גאגא כבר עברה ממזמן את הגבול הזה. רואה בכך צורה מרתקת של ביטוי עצמי, מימד נוסף של מרחב יצירתי. כמו שאמרה גם היום, היא אינה רוצה שאנשים יתלבשו כמוה (אם כי זה כבר מאוחר מידי). אלא דווקא לתת להם השראה להתבטא, "להרגיש כמו סטאר, זה לדעת מי אתה".

רצף התלבושות במופע גם הוא אינו מנותק מהקשר. "זו סדרה של בגדים שיצרנו... שעיצבתי כדי שיגידו משהו על עולם הפופ, ותרבות התהילה". היא אומרת ביחס לנושא הקונספטואלי של סיבוב ההופעות הנוכחי המכונה FAME BALL. מצד שני, היא אינה מוכנה לחשוף יותר פרטים אלא רק לרמוז. אחרי שהיא מדגימה בלייב איך היא שרה את השורה "אני לא יכולה לשלם את השכירות, אבל אני פאקינג מהממת", היא מחייכת וקובעת, "נכון, אני לא יכולה לשלם את השכירות שלי, אבל יש לי את מופע הבמה הכי טוב בעולם".

ליידי גאגא בישראל. שי אוקנין
ליידי גאגא בישראל/שי אוקנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully