וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חתונת המאה

גלי רבינק

21.8.2009 / 9:30

גלית לוי עיצבה שמלת כלה לעיר הזקנה-צעירה ועידו רקאנטי מתגעגע לכיכר דיזנגוף הראשונה - ממשיכים לחגוג אופנה בתל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה בהשראת ציורי פסיפס של גוטמן בעיצוב אפרת קליג/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפרת קליג בעקבות נחום גוטמן

השמלה של אפרת קליג מעוצבת בהשראת ציורי הפסיפס של נחום גוטמן, הממוקמים בגלריית הכניסה של מגדל שלום. גוטמן מספר בציוריו את סיפורה של העיר וחיי היום-יום העמוסים. "נסחפתי בעקבות הצבעים חזקים, השמחים והבולטים, שהכתום מככב בהם ולכן הוא נבחר כצבע השולט בשמלה עצמה. ועיצבתי פרפרים ייחודים באבני סוורובסקי בגדלים שונים כאלמנט מתפרץ ססגוני, שמח – תל אביב כתכשיט", אומרת קליג.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חליפת גלישה אורבנית בעיצוב מור חמד ויוסי מלכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מור חמד ויוסי מלכה עולים על הגל

מור חמד ויוסי מלכה צפו בסרט "רוח דרומית בחוף הילטון" המספר את סיפורם של גולשי הגלים בישראל, שהפכו לכוכבי תרבות בשנות השמונים. "ניסינו להבין איך השתנתה החברה שלנו מאז. בישראל שנת 2009 כולנו גולשים... בגוגל. מהירות החיים היום מזכירה מהירות גלישה על גל. ההתרגשות היא מהירה ומיידית ממש כמו אותו גולש גלים שעלה על גל. עיצבנו 'חליפת גלישה אורבנית' לגולש הממוחשב, העירוני, המעודכן כל הזמן, שלא מפספס שום פרט מידע ותמיד חייב להיות על הגל".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה בהשראת כיכר דיזנגוף בעיצוב של עידו רקאנטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עידו רקאנטי בין שתי כיכרות

עידו רקאנטי עיצב שמלה העשויה שתי שכבות, המייצגות את כיכר דיזנגוף; האחת כפי שהכיכר נראתה עם הקמתה בשנת 38', והשנייה את הכיכר המחודשת שהוגבהה ב-78'. לדברי רקאנטי, "שכבה אחת נקייה עם אלמנטים של וינטג', כאשר הפרטים המאפיינים אותה לקוחים מתמונות המשפחות הוותיקות בעיר. השכבה השנייה מודרנית וקונסטרוקטיבית כמו המזרקה החדשה, והיא עשויה פאנלים ארוכים המדמים את מבנה המזרקה. השכבה התחתונה מציצה מתחת לעליונה כדי להזכיר לנו את קיומה, ואת האפשרות שהיא אולי תשוב, כפי שמתכננים כיום במסדרונות העירייה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת סרפן בעיצוב של ענבל בן זקן/מערכת וואלה!, צילום מסך

ענבל בן זקן עם קוקו וסרפן

ענבל בן זקן חיפשה איפה הן הבחורות ההן עם הקוקו והסרפן ? "כמוהן" היא מספרת, "מצאתי בשמלת הסרפן בגד שהוא נוח ולא מסורבל שמאפשר עבודה פיזית ועם זאת נשי. עיצבתי לבחורות ההן ולנכדות שלהן שמלת סרפן נוחה ופשוטה. שמלה לא מחייבת שנוח לזוז איתה, והוספתי לה שיק עדכני, תוך שימוש בבד ברוקד עשיר וחיתוכי גזרה מודרניים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת כלה בהשראת תל אביבי בעיצוב של גלית לוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

גלית לוי כלה נצחית

גלית לוי הפגישה בשמלה כלה אחת את תל אביב המתקלפת עם זו המתחדשת. "בשמלה יש את התהליך והמטמורפוזה שעברה תל אביב במאה שנותיה; מעיר עם בנייה נמוכה, עיר ים ובאוהאוס לעיר של מועדונים, מגדלי יוקרה, קניונים הומי אדם וכבישים סואנים. מטרת הבגד היא לשלב בין ישן וחדש, אותנטי מול מודרני והעברת התחושה הנוסטלגית מול החיים בה כיום. השמלה מורכבת ממחוך וחצאית מקסי עם תחתית בשכבות ממשי בשילוב סאטן בטכניקת הדפסה על בד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריט בהשראת שוק הכרמל בעיצובה של אביבית יזהר/מערכת וואלה!, צילום מסך

אביבית יזהר עושה שוק

יום שישי עמוס בשוק הכרמל, אין חניה כולם מצפצפים. זו היתה ההשראה של אביבית יזהר. "ניסיתי להעביר בפריט את תחושת שאון העיר, הצבעוניות התל אביבית ושלל הטיפוסים המאכלסים אותה. הפריט מורכב מחצאית בשילוב פרצופים בעלי הבעות שונות, ואפודת לולאות המסמלת צפיפות ודוחק".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה בעיצובן של רינה בהיר וליהי וולך/מערכת וואלה!, צילום מסך

רינה בהיר וליהי וולך דו-פרצופיות

הפרויקט המשותף של רינה בהיר וליהי וולך עוסק במפגש בין נוקשות ותנועה. "החלק הקדמי של השמלה נראה קלאסי ונקי, ומייצג אורבניות נוקשה אך מאחור התפוצצות של מגוון קפלים, זרימה של בדים יוקרתיים מעורבבים בג'ינס ובדים יומיומיים יוצרים מפל שלם של שפע ותנועה. השמלה מתארת עיר בה כולם ממהרים מפגישה לפגישה, מפגישה למסיבה, ממסיבה למסיבה. עיר שיש בה הכל מהכל, עיר דינמית ונוקשה".

על פרויקט מעצבי המאה

"מעצבי המאה" הוא פרויקט ההצדעה של עירית תל אביב לציון מאה שנים של אופנה וסגנון חיים בבירת האופנה הישראלית. במסגרת הפרויקט גויסו נציגים מעולם האופנה ה"בוטיקי" של תל אביב, מעצבי על ומעצבים צעירים ומבטיחים לטובת עיצוב 100 פריטים.

את הפעילות יזמה "קרינולינה - מעצבת דעת קהל", משרד תקשורת לעסקי בוטיק, על מנת לקדם 100 עסקי בוטיק בתחום האופנה, שנפגע בתקופת המיתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully