וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניתוחים פלסטיים לבנות 23?

ליה פן

24.8.2009 / 19:03

צלם האופנה דיוויד ביילי, טוען שהדוגמניות במגזין ווג נראות כמו אנדרואידים, וקורא לשובן של נשים עם "בשר, דם וסקס"

צלם האופנה הידוע דיוויד ביילי, השתלח במגזין האופנה ווג, כשהוא טוען שהדוגמניות המצולמות בו נראות כמו אנדרואידים. הצלם בן ה-71 אמר בראיון למוסף של טיימס הבריטי ה- Britain’s Times Two, כי "כל דוגמנית שחוצה את גיל 23 צריכה לעבור שורה של שיפוצים וניתוחים בימינו. 23? זה מגוחך, אבל זה כנראה מה שצריך לעבור כדי להיכנס לווג האמריקאי ולאחרונה זה קורה גם במהדורה הבריטית".

ביילי לא חס בביקורת גם על הצלמים והאשים אותם בביטול הנשיות והאופי של הדוגמניות המצולמות. "כבר אי אפשר לקלוט מי צילם את התמונה", לדבריו, "פעם יכולת לזהות מיד, היה אופי בצילומים. יכולת להגיד מיד אם זה ניוטון או ביטון או הורסט או מי שזה לא יהיה. לאישה של ביילי היה מראה מובחן. אישה של ביילי היא אישה אמיתית עם בשר, דם וסקס".

ביילי, שנחשב לאחד מצלמי האופנה היוקרתיים, החל את דרכו בשנות ה-60 יחד עם הצלם טרנס דונובן. השניים תיעדו ה-"Swinging London" - תרבות האופנה והסלבריטאיות של לונדון הנהנתנית והעליזה באותם ימים. הם הסתובבו בכל המסיבות הנחשבות יחד עם שחקנים, מוזיקאים, דוגמניות ובני מלוכה והפכו לסלבס בעצמם.

ביילי עבד שנים רבות עבור ווג, וצילם דוגמניות על כמו קייט מוס ונעמי קמפבל. כנראה שהשינוי שהמגזין עשה במהלך השנים לא ממש מוצא חן בעיניו: "הם רוצים צילומים שנראים כמו חלונות ראווה בנייטסברידג', ותמיד מצטלמות בחורות מאותו הסוג שנראות מתות. זה לא מעניין משום שהן לא בחורות, הן אנדרואידים. הם מרוטשות ומלוטשות וזה לא אמיתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully