וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבאג

מאיה נסטלבאום

25.8.2009 / 13:29

במותג התיקים JANSPORT איתרו את אלה שיש להם אלפי חברים ברשת ובנו מהם קמפיין. וזה הכל התחיל בכלל מהצעת נישואין

בשנת 2000 עמדה חברת תיקי הגב ג'אנספורט JANSPORT , במרכזה של מתיחות חברתית שהרעידה את ישראל. תוך לילה אחד, צצו בתחנות האוטובוס בארץ, פוסטרים ענקיים, בהם מצולם גב דוגמנית עירומה. בין הפוסטר לזכוכית המגנה עליו, נלחץ תיק JANSPORT צבעוני.

300 כרזות ענק כאלה, מלוות ב-300 תיקים פוזרו ברחבי התחנות בארץ. התיקים לא החזיקו מעמד מאחורי הזכוכית אפילו לילה אחד. השמשות נופצו, התיקים נגנבו והשאירו רק סימני שיזוף על גבם של הדוגמנים בפוסטר המיותם, בצורת קווי המתאר של התיק. גורמים דתיים הפעילו לחץ להסיר את הכרזות עירומות הגב.

במסע פרסום אחר, ב-2007, הרימה החברה קירות ענק בצמתים ורחובות ראשיים בתל אביב, חיפה ובאר שבע, תלתה עליהם וו ענק, עליו תיק ג'אנספורט ולצידו סולם, שאומר: "קח את זה".

גם ב-2009 יוצאים ג'אנספרט בקמפיין, אולי לא פרובוקטיבי כמו הקודמים, אבל מעניין לא פחות. את מסע הפרסום הפעם, מובילים שמונה בני נוער ישראליים בני 15-17, אלה שמספר החברים שלהם בפייסבוק הוא הרב ביותר ועומד על כ-2,000-,1500 חברים.

המשתתפים שומרים לאורך הקמפיין על הסגנון האישי שלהם ומביאים אותו אל הסט. גיא פרונט, שחקן כדור מים, הצטלם עם כדור ותיק בסגנון ספורטיבי, איתי הומינר, רוקיסט, הביא איתו את הגיטרה האישית לצילומים ורותם פרקש, תלמידה ודוגמנית, הצטלמה עם אייפוד, לפטופ ותיק ורוד עם הדפסי גרפיטי.

תיק בצורת קלטת

חברת ג'אנספרט האמריקאית, נוסדה ב-1967 בסיאטל וושינגטון ע"י סקיפ יואל, מארי פלץ וג'אן לואיס. לא הרבה יודעים את פרט הטריוויה הרומנטי, אבל החברה הוקמה כחלק מהצעת נישואין, כשמארי הציע נישואין לג'אן. מיד כשהסכימה, הוא החליט לקרוא לחברה שהקים על שמה ג'אן – ג'אנספורט. עד היום עובדת ג'אן בחברה.

בשנת 1968 השיקה החברה תיקים למטפסי הרים מקצועיים ובשנת 1970 רשמה את הפטנט הראשון שלה, עבור פיתוח מסגרת גמישה לתיק, המאפשרת חלוקת עומס משקל התיק בין הכתפיים לאגן. שנה מאוחר יותר הומצא אוהל האיגלו הראשון, (אותו, לצערה שכחה החברה לרשום כפטנט מקורי).

קולקציית התיקים החדשה של המותג לחורף 2010, מתאפיינת בצבעוניות חזקה, תיקים חלקים לצד מודפסים עם אלמנטים מעולם הקעקועים, כמו גולגלות, פרחים ולבבות, אלמנטים מעולם הגרפיטי, הדפסים גיאומטריים דוגמאות וטלאים. בחלק מהתיקים אפשר למצוא תאים מרופדים למחשב נייד בגדלים שונים וכיסים לנגני מדיה עם כניסת אודיו ויציאה לאוזניות.

בין תיקי הפרימיום של המותג שיוצאים במהדורה מוגבלת, ניתן למצוא הדפסים דוגמת קלטות טייפ ישנות בהשראת האייטיז, הדפסי חיצים והדפסי פנטזיות פסיכודלים.

מחירים: 179.90-319.90 שקלים, בחנויות התיקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully