וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריח כמו נואשות

ליה פן

25.8.2009 / 15:41

חברת קוסמטיקה גרמנית השיקה סדרת בשמים חדשה המבוססת על הדמויות הראשיות בסדרה "עקרות בית נואשות". גם אנחנו רוצים להריח כמו סוזן

חברת הקוסמטיקה הגרמנית LR Health & Beauty משיקה סדרת בשמים חדשה, המבוססת על הדמויות הראשיות בסדרה "עקרות בית נואשות". לכל אחת מארבע הדמויות בסדרה המצליחה מבית רשת ABC, הותאם ניחוח וכל אחד מהם יימכר ב-49 דולרים.

על פי אתר WWD, בניחוח של דמותה של ברי, עקרת הבית האובססיבית וחולת השליטה ישנם רמזים של תפוח, יסמין ונגיעות של ענבר; זה של סוזן, השכנה הנוירוטית וחביבת הגברים, מורכב מפרחי תפוז, ארזים ועץ הסנדל; הבושם של לינט, האם המסורה והקשוחה, משלב לימון, הל ומושק ואילו זה של גבריאל, האישה עם הכי הרבה סטייל וחוצפה בשכונה, מורכב מתערובת של פטל, עלי ורדים ופטצ'ולי.

דמותה של אידי, השכנה הכוסית והכי ביצ'ית בוויסטריה ליין, נעדרת מסדרת הבשמים, משום שהשחקנית שמגלמת אותה, ניקולט שרידן, הודיעה על פרישתה מהסדרה בתום העונה הנוכחית.

חברת הקוסמטיקה שאחראית למהלך השיווקי הזה, יצרה בעבר בשמים עבור הזמרות ליאונה לואיס וכריסטינה אגילרה, והדוגמנית ומנחת סדרת הריאליטי "פרויקט מסלול" - היידי קלום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully