וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השטן אוהבת טוק שואו

25.8.2009 / 19:15

אנה וינטור התארחה בתוכניתו של דיוויד טרמן, הביעה דעה על הגרביים שלו והבהירה שהיא לא ביצ'ית מהגיהנום - לפחות לא בכוונה

אנה וינטור, עורכת מגזין "ווג" האמריקאי והאישה המשפיעה ביותר בעולם האופנה, התארחה אמש (שני) באופן נדיר, בתוכניתו של דיוויד לטרמן, The Late Show.

וינטור התראיינה במסגרת קידום הסרט התיעודי "גיליון ספטמבר" The September Issue, שיעלה לאקרנים בניו יורק בשישי הקרוב ועוקב אחר העבודה על גיליון הסתיו עב הכרס של "ווג" בשנת 2007.

וינטור הופיעה לתוכנית מחויכת ומעודנת בשמלה פרחונית, ככל הנראה בניסיון להתרחק מתדמית הבוסית מן הגיהנום, שדבקה בה מאז הסרט "השטן לובשת פראדה" המבוסס על דמותה.

בתגובה לשאלתו של לטרמן אם קיימת אמת מסויימת בתדמית הגברת התובענית והבלתי אפשרית שנוצרה לה, הסבירה וינטור שיש לה דעות מוצקות וכי היא מנסה לכוון באופן מדוייק את עובדיה, אך למרבה הצער הם לא תמיד זוכים בתגובה שקיוו לה. עם זאת, היא מציינת, יצירתיות, עבודה קשה וכישרון תמיד זוכים להערכתה.

כשהתבקשה לחוות דעה על גרביו האפורות של המנחה, ענתה באלגנטיות שהן "מעניינות". על השאלה מה אפשר לעשות בימים של מיתון עם תקציב אופנה של 20 דולר בלבד, ענתה "תקנו ליפסטיק"!.

וינטור מעניקה ראיונות מהסוג הזה לעיתים נדירות בלבד. אחת הפעמים היחידות בהן התראיינה בעבר, היתה בחודש מאי האחרון, על במת "92nd Street Y", אחד ממוסדות התרבות היוקרתיים בניו יורק. השיחה התקיימה כחלק מסדרת ראיונות שמקיים ג'ונתן טיש, עם אנשים בולטים שמשפיעים על סגנון חיינו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully