וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנת רחוב

גלי רבינק

28.8.2009 / 10:30

מעצבי העיר יצאו החוצה לחפש השראה ומצאו חתולי רחוב ומצוקת חנייה - ממשיכים לחגוג אופנה בתל אביב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה בהשראת המוזות התל אביביות בעיצובה של זינה מיכאלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

זינה מיכאלו מחפשת השראה

זינה מיכאלו מסירה את הכובע בפני המוזות הפועלות בתל אביב, השורות כקסם על אמני העיר. "הבנתי כי מה שמייחד את האמנים השונים בתל אביב, אלו שפעלו כאן לפני 100 שנים ואלו שחיים בה כיום, המוכרים יותר והמוכרים פחות, היא הציפייה למוזה. דמיינתי את המוזה כאישה גועשת, מלאת שמחה ותשוקה והחלטתי לעצב לה שמלה שתהלום את מעמדה".

ZIKA, רחוב מקווה ישראל 10, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת קולר בהשראת החתולים התל אביביים בעיצובה של אורלי גולן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורלי גולן חתולה על גג פח לוהט

אורלי גולן עיצבה שמלת קולר נשית וחתולית בהשראת חתולי הרחוב התל אביבים המפונקים. "תל אביב ידועה כעיר של אוהבי חיות וחתוליה האורבניים מטופחים ואהובים במיוחד. ישנם אנשים רבים שמאכילים אותם ובכל רחוב ניתן לראות ערימות קטנות של אוכל הממתינים להם ליד הבניינים גם אני לוקה בחיבה יתרה לחתולים ומגדלת שניים בביתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה שהיא מחווה לבעיית החנייה בתל אביב בעיצובה של נעה אורון/מערכת וואלה!, צילום מסך

נעה אורון מחפשת חנייה

הכחול-לבן והאדום-לבן המוטיב הקישוטי שמטריד כל בעל רכב בעיר הזו, מככב בשמלה שעיצבה נעה אורון. "החלטתי לעצב שמלת ג'ינס (עוד סממן תל אביבי בעיניי) עם קשירות סביב, דמויות כבישים ומחלפים עם שרוכים בכחול לבן ואדום לבן המסמלים את בעיית החנייה המוכרת כל כך בתל אביב. על השמלה שיבצתי תמונות מחיי היום-יום התל אביביים, חלקן צילמתי בעצמי וחלקן מארכיון ומוכרות לכולם - בתי קפה, חוף ים, ברים, שקיעה, שופינג וחיי הלילה".

האטלייה". בית אשל 18 יפו, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וסט בהשראת המטבעות הארץ ישראליים בעיצובה של סילביה ורסנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

סילביה ורסנו אוספת מטבעות

סילביה ורסנו עיצבה את וסט "שבגרוש היה חור". לדבריה, "הרעיון שעומד מאחורי הפריט הוא שימוש במטבעות ארץ ישראליים מתקופות שונות וממקומות שונים. המטבעות מוטבעים בגרפיקה ייחודית לאזור תל אביב-יפו במאות הקודמות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בגד בהשראת ראובן רובין ונחום גוטמן בעיצובה של רעומה זקש/מערכת וואלה!, צילום מסך

רעומה זקש מקלפת תפוזים

תל אביב של המעצבת רעומה זקש היא עיר של ים, חולות, אומנות ותרבות. זיכרונות ילדותה שזורים בסיפוריו של נחום גוטמן ובציוריו של ראובן רובין. היא בחרה לדלג בשביל קליפות התפוזים ולעצב מערכת לבוש כמחווה לים ותחושת החופש התל אביבית, וחגורת תפוזים כמחווה לנחום גוטמן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תל אביב של היום ושל פעם בשמלה בעיצובה של נטשה נודלמן/מערכת וואלה!, צילום מסך

נטשה נודלמן מתגעגעת לעיר הלבנה

נטשה נודלמן ממכללת מרים עיצבה שמלה עם געגוע לתל אביב הישנה. "ניסיתי ליצור חיבור הומוריסטי/סרקסטי בין ה'עיר הלבנה' – העיר כפי שנבנתה לראשונה: פונקציונלית, נקייה ופשוטה, לבין העיר כפי שהיא היום: מוזנחת, אקלקטית, חסרת מנוחה. את המרפסות הלבנות סגרו גגונים ותריסים ואת המדשאות הפכו לחניות פרטיות. בחרתי להשתמש בחומרים פשוטים כדי להדגיש את הניגודיות ואת הפער שבין הרוך והלובן לבין הקשיחות וההזנחה; בדי ג'ינס לצד כותנה רכה".

על פרויקט מעצבי המאה

"מעצבי המאה" הוא פרויקט ההצדעה של עירית תל אביב לציון מאה שנים של אופנה וסגנון חיים בבירת האופנה הישראלית. במסגרת הפרויקט גויסו נציגים מעולם האופנה ה"בוטיקי" של תל אביב, מעצבי על ומעצבים צעירים ומבטיחים לטובת עיצוב 100 פריטים.

את הפעילות יזמה "קרינולינה - מעצבת דעת קהל", משרד תקשורת לעסקי בוטיק, על מנת לקדם 100 עסקי בוטיק בתחום האופנה, שנפגע בתקופת המיתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully