וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעיל ומתחת כלום

הגר ליינקרם

2.9.2009 / 9:50

המעילים היפים של גולברי לחורף 2010 מוכיחים שבכל זאת יש במותג כמה מוחות שעובדים טוב. נשאר רק לדאוג שמשהו מזה יידבק גם בבגדים

סביר להניח שבתום העבודה על קולקציית החורף, התפנו המעצבים של גולברי להתפלל לגשם. ולא מדובר בשאיפה לשלושה ימים של טיפטוף וקצת רוח, אלא לחורף אמיתי וקור ממשי שיגרמו לנו להזדקק למעיל. אחרת כל ההשקעה בקולקציה מרהיבה של ז'קטים ומעילים, תלך פייפן.

גולברי אמנם ידועים כמותג שמכוון לנשים מבוגרות ומלאות יותר, אבל השנה הם השתדלו לאמץ קו יותר צעיר ומעודכן, שכאמור מוצא ביטוי בעיקר בז'קטים ובמעילים. כ-20 דגמים כאלה, נמצאו ראויים בהחלט. בין הז'קטים, יש צמודי גזרה, הדוקים לגוף, חלקם בסגנון מעילי אופנוענים. מומלץ במיוחד הוא ז'קט מכותנה ולורקס, עשוי כיווצים לכל אורכו בשרוולים ובצווארון, וז'קט לבן דמוי-עור, הדוק לגוף עם רוכסנים ודיטיילים מקסימים, שיתלוו היטב לג'ינס בגזרה ישרה בצבע בכחול כהה.

רוב המעילים עשויים בדי צמר, עם עבודת גימור יפה ותכליתית. מגוון הגזרות רחב והוא נע בין מעילים קצרים, שמגיעים עד המותניים, למעילים קלאסיים יותר עם רכיסת ארבעה כפתורים, בגובה הברך. אל כל אלה מצטרפים מעילים בדוגמת הפפיטה, כשהשנה הריבועים המרצדים בשחור-לבן, הוקטנו באופן משמעותי .. אליהם צוותו כפתורים יפים דמויי שיש, שיוצרים לוק נינוח ואלגנטי.

מלבד מעילים וז'קטים, יש גם עליוניות נינוחות. רובן לא יחדשו בהרבה את מה שבוודאי יהיה אפשר למצוא במרבית הרשתות. חלוקים ארוכים מסריגים נעימים עם אופציה של קשירה ורכיסה במצבים שונים על הגוף. היפה מבין הקרדיגנים מגיע בגוון פודרה-ורדרד, מלווה בכפתורים גדולים דמויי צדף ומעוצב בגזרת A אלגנטית. אם תצרפו אליו חצאית עיפרון, הוא עשוי ליצור את הופעת הרטרו הנכונה, בסגנון שנות ה-50.

בגדים למורות שמבקרות בתיאטרון

אחרי שסיימו בגולברי את סיעור המוחות, בנושא המעילים והז'קטים, כנראה אזלו הרעיונות לשאר הקולקציה. אוסף פריטי החורף כולל בעיקר את אותם דגמים מוכרים של החברה: חולצות שיפון מיושנות עם שלל פטנטים וכיווצים, מכנסיים פקידותיים ומפוהקים וביגוד ערב המוני וצעקני עשוי ברובו מבדי סאטן בוהקים, עם התוספות המובנות מאיליהן, של פרחים, דנטלים ואבני קריסטל מנצנצות.

בעזרת כל אלו מאמינים בגולברי כי על אשה תוכל לטשטש ביתר קלות את מבנה גופה ולהסתיר את כל מה שדורש הצפנה וגם על הדרך להיות סקסית (או שלא).

בגולברי כנראה חושבים שאם עברת את ה-40 ויש לך איזה 10 קילו מיותרים, אולי כדאי שתטשטשי את זה בשקט עם איזו תוספת גומי ואולי גם מעטה של בושה. לא ממש פתרון אלגנטי. עם הפריטים הללו ממשיכים בגולברי ללכת על בטוח ולתת ללקוחות שלהם את מה שלפחות נדמה להם שהן רוצות: משהו מובן מאליו, מעט משעמם עם נגיעות לא עדכניות בטרנדים וכמובן הרבה שחור.

הבגדים בקטלוג מוצגים על הפרזנטורית הנאמנה של החברה, שלי גפני, רק שהפעם אפילו הסטיילינג המוקפד של גדי אלימלך (שהצליח להרים את הקטלוג בעונה שעברה) לא עזר.

גפני צולמה על רקע חלל מודרני שמאזכר את הסגנון הגיאומטרי של פיט מונדריאן, רק שאם בגולברי בכל זאת מתעקשים לעשות הומאז' למודרניזם אולי כדאי שיתחילו לצעוד קצת קדימה ולחשוב מחוץ לקופסא, לנקות קווים ולהוריד כיווצים וסלסולים. זה ללא ספק עשה להם טוב במחלקת המעילים.

מחירים: חצאיות: 249-349 שקלים; מכנסיים: 199-399 שקלים; ג'ינסים: 299-399 שקלים; שמלות: 299-399 שקלים; חולצות סריג: 199-499 שקלים. חולצות אריג: 249-299 שקלים. סריגים: 199-499 שקלים. ז'קטים ומעילים: 299-599 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully