וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאשן נייט אאוט

לירוי שופן

10.9.2009 / 13:56

ברברי יגרילו מעיל בשווי 1,300 דולר, אוסקר דה לה רנטה ישיר ברחובות ואנה וינטור תחייך - הארועים הכי שווים של ליל האופנה בניו יורק

המגזין הכלכלי "פורבס" הכתיר השבוע באופן רשמי את אנה וינטור בתואר שמזוהה איתה זמן רב – עורכת האופנה החזקה בעולם, ואף הדמות המשפיעה ביותר על שוק האופנה האמריקאי. הערב, יש לה הזדמנות יוצאת דופן להוכיח את יכולותיה. וינטור מפגינה מעורבות במציאות הכלכלית הנוכחית ומפיקה את ארוע "fashion's night out", שמטרתו המוצהרת היא "להוציא את האנשים שוב לשופינג", והסאב טקסט שלו הוא הפגנת כוח המוכיחה כי לווינטור ולווג האמריקאי יש השפעה ישירה על אופן התנהלותם של רשתות, מעצבי על וקהל צרכנים אדיר. בהוראה אחת שלה, כל העיר על חמשת רובעיה לוקחת חלק באחת ממסיבות האופנה המתוקשרות של השנה.

fashion's night out יתקיים הערב, 10 בספטמבר ובמסגרתו 700 בתי עסק ובכללן בוטיקים יוקרתיים ומעצבי-על, יישארו פתוחים עד 23:00. הערב יכלול מיני פעילויות מיוחדות וייחתם במסיבה שתתקיים על ה-High line בשכונת המיט-פאקינג האינית, המאורגנת ע"י המותג ת'יאורי והמעצבת דיאן פון פורסטנברג.

פעילויות הלילה הלבן הזה, (המשיק, ולא במקרה, לפתיחתו של שבוע האופנה בניו יורק), יתפרשו על פני מספר רב של מוקדים, בהם תתקיים הפעלת צרכנים יצירתית. מעצבים רבים, כמו אוסקר דה-לה רנטה, נרסיסיו רודריגז, תום בראון ואלכסנדר ואנג, יצאו לבתי כל בו כמו "בארניז" או לחנויות נחשבות כ"opening ceremony", כדי לפגוש מקרוב את הקהל. וינטור עצמה תתחיל את הערב בסניף של "מייסיס" בקווינס ותתקדם במהלכו דרך חנויות נחשבות (דיור, ברגדרוף גודמן) באזור השדרה החמישית.

במה כדאי להתמקד

על מנת להתחרות על תשומת ליבם של ההמונים האמורים לצאת לרחובות ולחנויות, התאמצו בתי אופנה רבים ליצור קונספט ייחודי לאירוע. חוץ מחלוקת שתייה ואוכל והבטחה כי אוסקר דה- לה רנטה גם ישיר, יש גם לא מעט התרחשויות מסקרנות:

"גאפ" יפתחו חנות פופ-אפ בשיתוף הבוטיק הפריזאי "מרסי".

"גוצ'י" יחלקו בחינם את חולצות הטי שעוצבו עבור הערב לכל מי שיופיע בחנות הענקית שלהם בשדרה החמישית.

"ברברי" יגרילו מעיל טרנץ' בשווי 1300 דולר, ויחגגו יחד עם די ג'יי, הדוגמנית לילי דונלדסון ושמפניה שתחולק בחינם.

איזק מזרחי יעלה מעין מופע קברט ב"ברגדורף גודמן"

אנדרה לאון טאלי, ה-editor at large של ווג, ירים בברגדורף גודמן משחק ציבורי בשם "אופנה שולטת", ודונה קארן תהיה אחת מהמנהיגות של הקבוצות.

הכלבו המיתולוגי "סאקס" יחלק 7000 מוצרי קוסמטיקה (כולל של טום פורד!) ויציע עיצוב גבות בחינם.

המעצב פיליפ לים יציע בערב זה בלבד גרסאות מחודשות לדגמים מצליחים שלו מחמש השנים האחרונות.

מה ברשימת הקניות של אנה וינטור

הווג האמריקאי הוא אולי המקדם האגרסיבי של האירוע (וגיליון ספטמבר הוא דוגמא נהדרת לכך), והעובדה כי אנה וינטור עומדת מאחוריו, היא אולי הסיבה לכך שאין כמעט אחד בתעשיית האופנה שהעז לא להשתתף. הסיבה הרשמית ללילה הלבן היא אולי מעורבות אופנתית במיתון, אבל הבלוגוספירה מציעה גם מבט אחר. השבוע מספר הבלוגר הניו יורקי אורי אורן על תיאוריות מקומיות ושמועות, המציינות סיבות אחרות שהביאו להפקת הארוע.

בגדול, זהו לא סוד שקונדה נאסט, ההוצאה לאור של ווג, נמצאת בקשיים כלכליים, וכבר סגרה כמה מגזינים. למרות שווג נחשב לחוד החנית שלה, יש הטוענים שהוא הפך לצפוי ורדיקלי פחות מעמיתו הצרפתי, לצד העובדה שהפקתו יקרה להחריד. קולות על החלפתה האפשרית ואו פרישתה של וינטור החלו גוברים, ווינטור החליטה לצאת מאחורי משקפי השמש ולהוכיח עד כמה היא קריטית בנוף האופנה האמריקאי והעולמי.

אחרי הסרט הדוקומנטרי המדובר (ספטמבר אישיו) והופעות תקשורתיות רבות, אירוע האופנה הזה הוא שיאה של ההוכחה, שלפחות כרגע, היא לא מפנה את הכיסא שלה. קונדה נאסט פשוט לא יכולים להרשות לעצמם להפסיד אותה. אחרי הכל, וינטור היא זו שהצליחה לגרום לכל כך הרבה חברות מתחרות לחבור יחד לערב אחד גרנדיוזי ולעיר שלמה לשנות את לוח הזמנים שלה. אגב, לפי ה"טיימס", מה שהיא אמורה לרכוש הערב אמור להיות "משהו אדום, מגפיים חדשים וסוג של פרווה פראית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully