וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תרגיע

מאיה נסטלבאום

15.9.2009 / 8:30

המעצבים של לי קופר נצמדים לסקיני, מעלים את קו המותניים ומכריזים על קולקצייית חורף שקטה-שקטה ונטולת שגעונות

החידוש בקולקציית החורף של לי קופר, ובכך מודים גם המעצבים שעומדים בראשה, הוא בזה שהיא מהוגנת לחלוטין. "מאוד הרגענו", אומרים המעצבים כשהם מדברים על מה שייצא לחנויות בחורף קרוב. העונה הם העבירו את הקולקציה מהפכה מוחלטת. הטונים ירדו, גזרת הג'ינסים גבוהה והמראה הכללי נקי ופשוט ביחס לעונות הקודמות. פחות שטיפות אסיד לא הומגניות, פחות שיגעון, יותר מסורת של סריגים נקיים.

כמו אצל מותגים אחרים, גם בחורף של לי קופר מככב בעיקר מראה נערת הרוקנרול (the rocker chic look). היא מאובזרת בגרביוני רשת, לגינג מוויניל שחור, ניטים על הנעליים, חולצות עם הדפסים של מדונה ומכנסי ג'ינס שטופים. גם שמלות משבצות בשחור-לבן או שחור-אדום, וחולצות ג'ינס גזורות שרוולים משנות ה-80, קורצות לאמריקאיות הגראנג'ית-וינטג'ית.

אצל הגברים, לעומת זאת, תמצאו בעיקר את מראה השכבות. הלוק המעט האירופאי, המוכתב על ידי המשרדים הראשיים של לי קופר שיושבים באנגליה, משתלב היטב עם מראה השכבות העולמי וגורם לגברים הישראלים להיראות כאילו הרגע חזרו מאוניברסיטת אוקספורד, עם חולצה מכופתרת ועליה אפודה למיטיבי לכת, שכאלה שמבלים את יומם בספריה.

הרוקרית והחנון הם, למראית עין, התשובה של לי קופר לאופנת הרחוב בחורף הקרוב. אבל אל תתנו למראה הראשוני להטעות אתכם: הרוקרית היא אור גרוסמן, ובלי קופר מנסים למתג אותה כתמי בן עמי המעודכנת. אין ספק שמדובר בנעליים גדולות בעבור גרוסמן הצעירה, במקרה של בן עמי מידת הנעליים היא 43 ולא ברור עדיין אם גרוסמן הינוקא תגיע לשם. בינתיים, הנעליים אותן עיצבו לי קופר עבור גרוסמן, הן בסגנון "מגפי ירח" צבעוניים, שמשתלבים היטב עם מגוון הג'ינסים הרחב שלהם.

גם הגיק של לי קופר הוא לא באמת חנון והמראה הוא של מי שנהג להיות ילד רע והפך לפריטי-בוי, או בעגה האמריקנית- Bad boy gone good.

באופן כללי, נראה שהסקיני שולט בקולקציה ומפתיע בנוכחותו. גובה המותניים של הג'ינס עולה במתינות ומבשר טובות, כמו גם אוסף חולצות הג'ינס חסרות השרוולים, שמשדרות טריות צעירה יותר וקולקצייה קטנה של שילוב בין הדפסים ותפירה של פודלים קטנים שמלווים בסיכות פודל חינניות.

הסריגים נקיים ופשוטים ומשלימים את ההופעה הכללית. הניסיון של לי קופר ליצור סריג במראה נעים וחמים דמוי קשמיר, הביא לתוצאה מוצלחת ומשמחת. מסתמן, באופן כללי, שהגזרות הרחבות יותר, שעדיין מצליחות להחמיא לגוף, גורמות גם להרגשה נוחה והבגדים מאפשרים לזרום איתם ובתוכם.

בין הפריטים המומלצים, אפשר לסמן זוג מכנסי נשים, שהחלק התחתון שלהם, (זה שעוטף את השוק), מכווץ, ויוצר מראה מעניין על הרגל. עוד ניצוץ הוא סוודרים לנשים במידת אובר-סייז. שני הפריטים האלה יחד, יוצרים מראה שונה, מקורי, כמעט נונשלנטי, מעניין וא-סימטרי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טי שרט עם הדפס 99.90 שקלים, ג'ינס 399.90 שקלים וז'קט דמוי עור 399.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טי שרט עם הדפס 99.90 שקלים וג'ינס 399.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ז'קט ניילון שחור 229.90 שקלים, קפושון 229.90 שקלים וג'ינס 299.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעיל צמר 449.90 שקלים, טי שרט 89.90 שקלים וג'ינס 399.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצת משבצות 179.90 שקלים, טי שרט 89.90 שקלים וג'ינס 399.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ז'קט דמוי עור 399.90 שקלים, טי שרט 89.90 שקלים וג'ינס 399.90 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • לי קופר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully