וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקתקו אותה

מאיה נסטלבאום, פריז

17.9.2009 / 12:51

מאיה נסטלבאום נזכרת בחווית קניה של סווטש בפריז וסוקרת את קולקציית השעונים החדשה, שמנסה לספק את אלה שלוקחים את הזמן

כיכר ואנדום במרכז פריז, היא נקודה בה לאורך השנים, תמיד קרה משהו מעניין, בעיקר מהסוג הרומנטי. היא תחומה בין רחוב ריבולי, מקבילה לגני הטווילרי, ומצידה השני נמצאת אופרה גרנייה העתיקה. במרכזה משתרר שקט מסתורי כזה, שאין בשום מקום אחר בעיר. זה אמנם הצנטרום של הפיילה של פריז, אבל כמיטב המסורת, לא נוסעות שם הרבה מכוניות.

במרכז הכיכר ניצב עמוד שעשוי מקני התותחים של צבא נפוליאון, כשבקצהו פסלו של הכובש הצרפתי. ממערב לו נמצא המלון היוקרתי "הריץ" בבעלותו של מוחמד אל-פייאד. פה התגוררה המעצבת קוקו שאנל ומפה גם יצאה הנסיכה דיאנה אל מסע המוות שלה.

המסורת מספרת שמלון ריץ הרומנטי הוא לוקיישן חם להרבה הצעות נישואין ספונטניות, וכדי לסייע לחתנים לכרוע ברך ולשלוף טבעת יהלום מרשימה, התייצבו מול המלון בחצי-עיגול, שורה של חנויות תכשיטים ויהלומים מהמפורסמות בעולם.

בין חנויות היהלומים הנוצצות על פיסת הנדל"ן היוקרתית הזאת, מפתיע למצוא חנות של סווטש, המציעה שעונים יומיומיים למדי. הנוכחות של הבוטיק הזה הפתיעה אפילו את אבא שלי. במסגרת סיור תיירותי שערכנו שנינו בעיר, הסתובבנו קצת במלון הריץ. בעודנו עולים במדרגות הזהב של המלון (אליו מורשים להיכנס אורחי המקום בלבד), לחשתי לאבא שלי שיתנהל בביטחון כאילו המלון שייך לו.

זה עבד והדורמן אפילו בירך אותנו לשלום וסובב עבורנו את הדלת. אבל כשיצאנו החוצה, החנות היחידה שאבא שלי הירשה לעצמו להיכנס אליה, וגם להזמין אותי לאיזה שעון, היתה סווטש.

החלל קטן (אולי כי שכר הדירה גדול) והשעונים מוצגים בחשיכה ומוארים בספוטים בודדים מאחורי זכוכית משוריינת. "זה בסך הכל סווטש", לחש לי אבא, אבל הזבנית הסבירה שזו החנות היחידה בעולם של סווטש בה מכל דגם תמצאו מספר בודד של שעונים. סוג של חנות לאספנים. המחירים, בכל מקרה, אינם יקרים יותר מכל שעון סטנדרטי בחנות סווטש אחרת.

שוטטות

יש לי מספר בלתי מבוטל של חברות, נשים מתוחכמות, מכורות לסווטש, שלא מוותרות על שיטוטים בחנויות המותג, בכל מקום אליו הן מגיעות. הקולקציה החדשה של סווטש מנסה לענות על הציפיות הגבוהות של לקוחות שכאלה, אבל לא תמיד מצליחה.

הקולקציה מחולקת למספר קטגוריות אופנה, בניסיון לענות על הטרנדים האורבנים. לא כולן מבריקות. המוצלחת מכולן היא Jungle Hearts, הקו הנשי, שמספר דגמים ממנו נראים כמו שעוני ערב.

עוד קטגוריה מעניינת היא Edge of Adventure, הכוללת שעוני יוניסקס שמשדרים פעילות אקסטרים. הקווים שלהם פשוטים, אבל מקוריים ומזכירים את האסתטיקה של חמשת יסודות היקום. הם מצליחים להעביר תחושת קרירות, אפילו אצל מי שלא עונד אותם.

שעוני Cuddle-Crafts, שנראים ככאלה המיועדים לילדים, משווקים כקולקציה נשית, אני מתקשה להעלות על דעתי אישה בוגרת שתעז לענוד אותה מבלי שתיחשד בנסיגה ילדותית, אלא אם כן מדובר בבחורה יפנית או נערה מתבגרת, או שילוב של שתיהן.

מחירים: 245-1,105 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully