וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם וחווה - המייקינג אוף

20.9.2009 / 11:10

הנוכחים על הסט של הפקת ראש השנה אוהבים את עצמם באמת וממליצים גם לכם להשיל את הקליפות ולהתחיל ליהנות

דייב שחר

התחלות חדשות, בעיקר אהבות, תמיד מרגשות ויפות. שנה חדשה, עם מחשבות על אהבה, הובילה אותנו לאדם וחווה. איך הם נראים? מה הם עושים? איך הם אוהבים? יצאנו להפקה הזו, עם הרבה רגישות וכוונה למצוא "הוט אמור", אהבה גבוהה, בדוגמנים שלנו ובנו.

תהליך ההתקלפות, הסרת הבגדים, היה אמיתי, מרתק ומרגש, עבור כל מי שהיה על הסט. הניצוץ האלוהי של אדם וחווה התגלה כשהדוגמנים התחברו לאני החשוף שלהם ואהבו את עצמם באמת. האהבה הפנימית שלהם אפשרה להם לצאת החוצה ולנהל דיאלוג עוצמתי אחד עם השני, שכולנו, כנוכחים, היינו חלק ממנו. יופי, אהבה והרמוניה, לבשו ופשטו צורה.

הרגשנו וחווינו, את מה שמנסים להגיד לנו במגזיני האופנה בשנים האחרונות, שנייה לפני שהם מצלמים את הדוגמנית האנורקטית התורנית- היופי שוכן בשומן העודף, בצלוליטיס, בסימני הגיל, בקמטי החיים ובאהבה. אשה יפה היא זו שבטוחה בעצמה ובגוף שלה, מספיק כדי לתת לבן זוג שלה להעריץ אותה ולאהוב.

דניאל, הדוגמן שלנו, נתן לרותי את המרחב והחופש להיות, וכאן החל החיבור ביניהם, שהוביל באופן טבעי, להתקלפות. עם כל בגד שהוסר, הלכה עוד מחשבה ונוצר חופש ושקט שהאיר את העור שלהם כאילו היה הבגדים עצמם. היצר הפך ליצירה. הבריאה התרחשה. אדם וחווה. אהבה גבוהה.
(לימור ריחנה)

צילום:דייב שחר
עריכה:לירז ליבנה

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully