וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום הולדת 25

23.9.2009 / 14:08

מאירוע מצומצם במגרש חנייה, הפך שבוע האופנה בלונדון למוקד עלייה לרגל לכל התעשייה. כך הכל התחיל

רויטרס

ויואן ווסטווד, ג'ון גליאנו ואלכסנדר מקווין, הם רק חלק מהמעצבים הבריטים שכתבו מחדש את ספר החוקים של עולם האופנה ברבע מאה האחרונה. השנה נחגג שבוע האופנה ה-25 של לונדון - המקום בו כולם התחילו.

מה שהתחיל לפני 25 שנה כאסיפה מצומצמת של מעצבים מסורים ודמויות משפיעות בעולם האופנה, במגרש חניה במערב לונדון, גדל לאירוע של 20 מיליון לירות שטרלינג, המתקיים פעמיים בשנה. במבט לאחור לתצוגות של שבוע האופנה הראשון בעיר, שנערך באוקטובר 1984, נראה כי העיצובים לא כל כך שונים מהיום - המשיכה הנוכחית לכל מה שמדיף ניחוח אייטיז כבשה את המסלולים של העונה אחרונה.

לונדון ידועה בזכות הפלטפורמה שיצרה עבור מעצבים צעירים שרק סיימו את בית הספר לעיצוב, להשתלבות מהירה בזירת האופנה הבינלאומית. היא ייצרה עיצובים נועזים, אדג'יים וחצופים אשר לוכדים בתוכם את רוח המרד והנעורים.

שבוע האופנה ה-25 של לונדון נפתח ב-18 בספטמבר, וננעל היום 23 בספטמבר. במסגרת החגיגות הזמינה מועצת האופנה המקומית כמה מהמעצבים המצליחים שלה לשוב לשבוע האופנה, ביניהם: ברברי, פרינגל, ג'ונתן סונדרס והמעצב החביב על ויקטוריה בקהאם - אנטוניו בררדי. יחד איתם לקחו חלק במאורע יותר מ-300 מעצבים שהציגו את הקולקציות שלהם לקיץ 2010.

כמתבקש, סלבס רבים מילאו את השורות הראשונות של תצוגות האופנה ואפילו עורכת הווג האמריקאי אנה וינטור לא החמיצה את האירוע.

בקטע הווידאו מופיעות תצוגות שונות משבועות האופנה של לונדון במהלך 25 השנים האחרונות.
צילום: רויטרס
עריכה: עידן גוראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully