וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוניה רייקל תעצב ל-H&M

אדר ריכטר

28.9.2009 / 23:10

עוד תותחית אופנה תעצב קולקציית קפסולה ל-H&M - אחרי הנעליים של ג'ימי צ'ו, מגיעים הלנז'רי והסריגים של מעצבת העל מפריז

H&M ממשיכה להפיץ את בשורת המעצבים הגדולים לאנשים הקטנים - אחרי שיתופי הפעולה עם סטלה מקרטני, קרל לאגרפלד, קום דה גרסון, מתיו וויליאמסון וג'ימי צ'ו, גם המעצבת הפריזאית סוניה רייקל תעצב ל-H&M.

H&M הודיעו היום (שני) כי יארחו את רייקל למשך שתי עונות, בהן תעצב קו לנז'רי, שיושק ב-5 בדצמבר וקולקציית סריגים שתגיע לחנויות לקראת הסתיו הבא. לראשונה יימכרו הפריטים גם בבוטיקים נבחרים של המעצבת, ולא רק בחנויות H&M.

רייקל ידועה בסגנון הבוהמייני שלה והתחילה את דרכה בגדה השמאלית של פריז ב-1968. ב-1975 הצטרפה ביתה למלאכת העשייה ומאז כולל המותג את 'סוניה BY סוניה רייקל', סוניה רייקל לנשים, ליין ילדים, אקססוריז ונעליים.

בשנה שעברה חגג המותג יום הולדת 40 והוא אחד הבודדים בתעשיית האופנה, שנותר בשלמותו בבעלות המשפחה ולא נמכר לבעלי שליטה אחרים. נטלי רייקל, נשיאת החברה והמנהלת הקריאטיבית אמרה בהודעה לתקשורת כי "שיתוף הפעולה מתאים בדיוק לפילוסופיה שלנו. אוסף הלנז'רי של סוניה רייקל ל-H&M הוא הדרך האידיאלית להציע את תמצית סוניה רייקל למספר רב של נשים ברחבי העולם, ודרך נפלאה לסיים בה את השנה. קולקציית הסריגים מושלמת כדי לקבל בברכה עונה צבעונית חדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully