וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת רשת

גלי סימן-טוב

7.10.2009 / 19:32

שם: thereadless

לוקיישן: http://www.threadless.com/

ז'אנר: חולצות-T מכל הסוגים, צבעים, הדפסים לכל המינים ולכל הגילאים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרילר

אתר חולצות T מעוצבות שנולד בשנת 2000 בשיקגו. האתר מעודד יצירה של אמונים צעירים באמצעות שיתופי פעולה עם מוזיאונים וגופים מסחריים. ולא רק אומנים צעירים, גם הגולשים יכולים לעלות לאתר הדפסים מקוריים שלהם. בכל שבוע מצטרפים מאות הדפסים שונים לקולקציות החולצות הקיימת באתר.

הצעה שאסור לפספס

מבצע מיוחד: חודשיים ראשונים חינם על כל ברי המים של תמי 4

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

מה בפנים

בעמוד הבית יקבלו את פניכם המבצעים החמים של החודש – חולצות T הנמכרות בהנחה של עד 50%. החלוקה הראשונית היא על פי מגדר, גברים נשים (יש גם מוצרים לתינוקות). כל אחת מהקטגוריות מחולקות למספר נושאים: תצוגה של כל חולצות ה-T עם סרגלי מידות, מחיר וצבעים. ב"מדד המחסן" תוכלו להתעדכן כמה חולצות נמצאות במלאי בכל זמן נתון. בצמוד לו לינק לסיילים החמים בכל אחד מהמגדרים, והדפסים אומנות מיוחדים של מעצבים שונים המוצעים למכירה.

מועדון מיוחד שיצרו באתר הוא "מועדון ה-12" הגולשים שנרשמים למועדון יקבלו חולצת-T מעוצבת שתשלח אליכם הביתה בתחילת כל חודש. מחיר חולצות ה-T במסגרת המועדון זול ב- 72דולר עבור תושבי ארה"ב, וב-86 דולר עבור שאר העולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
יש גם קטגוריה לתינוקות/מערכת וואלה, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הדפס למכירה מתוך האתר ב-10 דולר/מערכת וואלה, צילום מסך

בקטגוריה אחרת תוכלו למצוא חולצות-T מעוצבות עם כיתובים שונים. הגולשים יכולים להצביע עבור כל אחד מהכיתובים האם "העיצוב אדיוטי" או "היית לובש אותו". האתר מעודד את הגולשים לשלוח כיתובים מקוריים לחולצות – כיתוב שיודפס יזכה את השולח הקריאטיבי ב-500 דולר.

בקטגוריית ה-select מוצגים מידי שבוע אומנים חדשים שהצטרפו לאתר ומציגים עיצובים. הביקוש לחולצות המעוצבות על ידי אומנים מובילים מכל העולם עלה בהתמדה מאז הושק האתר, ולפני כשנתיים הוקם ליין מיוחד לפרויקט והדפסים ממנו מתפרסמים בכתב עת בינלאומי לעיצוב. תוכלו למצוא ראיונות עם המעצבים השונים המספרים על תהליך עבודתם.

מעצבים צעירים יכולים להגיש עיצובים באמצעות האתר ולהגיש מועמדות למלגות לימודים (בנוסף לתשלום שמקבל מי ששולח עיצוב שמודפס). באתר שתי דוגמאות למעצבים צעירים מבריטניה והפיליפינים שהרוויחו מעל 50,000 דולר מאז החלו לשלוח עיצובים לאתר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully