וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מגורשת מגן עדן

10.10.2009 / 9:51

לינדזי לוהן הציגה בשבוע האופנה בפריז את הקולקציה הראשונה שעיצבה ל"אונגרו". המבקרים זרקו עליה עגבניות וירטואליות ושרקו בוז מעל דפי העיתון

AP

כשלושה שבועות בלבד לאחר שמונתה לינדזי לוהן באופן מפתיע, ליועצת האמנותית של בית האופנה הצרפתי "אונגרו", במטרה למשוך קהל צעיר ולהגדיל מכירות, הציגה לוהן השבוע קולקציה ראשונה בפריז.

הקולקציה, לקיץ 2010, עוצבה יחד עם אסטרלה ארקס, מעצבת הבית החדשה של "אונגרו", אשר איישה את התפקיד בחופזה, לאחר שמעצב הבית הקודם אסטאבן קורטאזר נחרד למראה המינוי החדש וההזוי של לוהן לתפקיד והחליט לפרוש.

הקולקציה החדשה הוצגה במסגרת שבוע האופנה בפריז שננעל אתמול ולפי הביקורת הקטלניות נראה שנדמה היה לשמוע באולם את חבטת הנפילה.

ה"ניו-יורק טיימס" כתב שיש כמה דברים טובים לומר על הקולקציה - בניגוד לתצוגות אחרות בשבוע האופנה, במקרה הזה לא נראו הרבה חזיות מעל הבגדים, אבל זה מפני שלרוב לא היו חזיות בכלל! "רק מחדלי מלתחה, נייר דבק שחור, חצאיות קצרות, חצאיות קצרות אף יותר, פאייטים ולבבות שהציצו מכל מקום. האם האוסף הזה של לבבות חסרי נשמה יספיק כדי למשוך נשים צעירות שיכולות למצוא את אותם דברים במקומות אחרים?" שאלו בטיימס

ה"טלגרף" הבריטי": "שמלות מינימליות וחולצות-חזייה זעומות לא ממשיכות את מורשת הלייבל. עמנואל אונגרו שייסד את בית האופנה ב- 1965 בוודאי מבועת לאור יהירות הצמד לוהן-ארצ'ס שחשב ששלושה שבועות, זמן שהוא היה מקדיש לדגם יחיד, אמורים להספיק לסיים את הקולקציה...לפחות הן ניסו. פאייטים מוכספים שייכים למועדוני חשפנות, השמלות קצרות מדי ולא היו מספיק תכשיטים...בחודשים הבאים לארצ'ס ולוהן יש הרבה עבודה".

"לוס-אנג'לס טיימס": "כשלוהן יצאה למסלול בתום התצוגה היו דמעות בעיניה וקל להבין למה. נראה שהתצוגה השלימה מסלול של בושה בהמשך לתגובות גורמים מתוך התעשייה שטענו שמדובר בעלבון לכל מי שאי פעם עסק באופנה. היו כל-כך הרבה שמלות מיני קצרות במיוחד בקולקציה שנראה כאילו הזמינו צילומי וידאו של מפשעות באתר TMZ. שום דבר בקולקציה לא הוכיח כשרון אמיתי או עבודת עיצוב...נסיון נואש לתשומת לב".

Women's Wear Daily: "אופנה היא לא ניתוח מוח. היא דיסיפלינה אחרת לגמריי של אמנות מסחרית, אבל העוסקים בה חייבים להיות בעלי כישרון ומסירות. להיות יפה, צעירה, שנויה במחלוקת ולהיראות טוב בבגדים זה לא בהכרח מספיק".

אחרי בכל, ניתן בהחלט לקבוע שהקונספט שהמציא מנכ"ל "אונגרו" מוניר מופאריז' - שילוב של מעצבת צעירה לא ידועה עם כוכבת הוליוודית שאיבדה את דרכה הקולנועית, אך מוכרת בכל העולם בעיקר בזכות שלוש גמילות בשנה אחת ונוכחות קבועה בטורי רכילות, לא ממש עובד וקהל נשים צעירות מתחת לגיל 30 ש"אונגרו" נואשים אליהן לא בהכרח יהפכו להיות קליינטיות נלהבות.

(צילום וידאו: רויטרס)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully