וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמנית שפוטרה כי היתה שמנה מדי

ליה פן

16.10.2009 / 12:58

פיליפה המילטון (שוקלת 54.4 ק"ג, גובהה 177.8) טוענת שרלף לור פיטר אותה כי היא סובלת ממשקל עודף. "הם אמרו שאני לא נכנסת לבגדים יותר"

הדוגמנית הצרפתייה פיליפה המילטון, סיפרה בראיון לרשת CBSשבית האופנה רלף לורן פיטר אותה בטענה שהיא סובלת ממשקל עודף. המילטון (23), שמדגמנת לרלף לורן מאז שהיא בת 16, שוקלת 54.4 ק"ג וגובהה 177.8 סניטמטרים. גם במונחים של דוגמניות קשה להגיד שהיא סובלת מ"משקל עודף".

"אין לי מושג למה פיטרו אותי", אמרה המילטון בראיון. "הם אמרו שאני לא נכנסת לבגדים יותר". רלף לורן מסרו תגובה שלא קישרה את הפיטורים של המילטון למשקלה: "פיליפה המילטון היא חלק חשוב מהמיתוג והשיווק שלנו. צר לנו שקשרי העבודה בינינו נאלצו להסתיים כתוצאה מלוח הזמנים שלה שלא התאים לחוזה שלה איתנו".

הסכסוך בין המילטון לרלף לורן לא הסתיים בזה. הדוגמנית זעמה על בית האופנה שפרסם שלטי חוצות בכיכובה באסיה, בהם לדבריה, נעשו תיקוני פוטושופ שגרמו לה להראות מצומקת. "הפנים והגוף שלי הצטמקו. הם גרמו לי להראות נורא נורא רזה. זה לא הגוף האמיתי שלי", אמרה המילטון. רלף לורן הודו שנעשתה טעות במודעה והיא לא תואמת את הסטנדרטים שלהם. "התאכזבתי מאוד" הוסיפה המילטון, "אני לא חושבת שהמודעה מעבירה את המסר הנכון. אנשים שלא מכירים אותי עלולים לחשוב שככה אני נראית במציאות, ואני לא". לטענת המילטון, המודעה עשויה להזיק לקריירה שלה, ויותר מכך, היא גורמת נזק לנשים ולדימוי הגוף שלהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully