וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פול סמית מעצב מים מינרלים

מאיה נסטלבאום

21.10.2009 / 14:36

מותג המים "אוויאן" ממשיך לפלרטט עם עולם האופנה בבקבוק חדש בעיצובו של פול סמית, שגם ינעל את הפרויקט - מים אופנתיים ב-14.00 יורו

לפני שלוש שנים החליטו בחברת 'אוויאן', המים המינרליים הצרפתיים היוקרתיים, לצאת בשיתוף פעולה עם עולם האופנה, ופנו למעצבי על כדי שיעצבו להם בקבוקי מים מינרלים מזכוכית במהדורות מיוחדות.

אחרי שכריסטיאן לקרואה וז'אן פול גוטייה עיצבו בקבוקי הוט קוטור, השנה מצטרף אליהם גם המעצב הבריטי פול סמית, שעיצב בקבוק ברוח נעורים, שהושק לפני כחודש במסיבה לונדונית. מעבר לפסים הצבעוניים שמעטרים את הבקבוק, נוסף טוויסט חדש למהדורה של סמית - הפקק מגיע בחמישה צבעים שונים. על העיצוב הילדותי והשמח, שמאפיין גם את רוב האופנה שעושה סמית, הוא אומר: "אף אחד לא רוצה לקרוא את העיתון של אתמול. עלומים הם לא רק עניין של גיל, אלא גם עניין של גישה".

הבקבוק שעיצב סמית מגיע אחרי זה שעיצב כריסטיאן לקרואה (הראשון במהדורה), שבילה את החופשות המשפחתיות בילדותו באתר הנופש והספא של אוויאן בהרי האלפים הצרפתים. בקבוק הפרט-אה-פורטה שעיצב ב-2007 היה מעוטר תחרה והבקבוק בגרסת ההוט-הקוטור, עוצב בדמות אישה ענקית. 99 בקבוקי הוט קוטור פוזרו אז במכירות פומביות ברחבי העולם, וגם ישראל קיבלה בקבוק שנמכר תמורת 4,000 יורו והכנסותיו הוקדשו לאיגוד מרכזי הסיוע לנפגעות תקיפה מינית.

ז'אן פול גוטייה, השיק בתורו בקבוק בסגנון המלחים המאפיין אותו, במסיבה שנערכה בבריכת "פונטואז" העתיקה באירועי הלילה הלבן במרכז פריז. כמו שני קודמיו, שהתגייסו לעצב בקבוק אספנות למותג, גם סמית מצהיר כי הוא שותה אוויאן מגיל צעיר, "כשאוויאן ביקשו ממני לעצב בקבוק ידעתי שזה סיפור אמיתי ואמרתי לעצמי שאני יכול לעשות זאת. אני שותה את הדבר הזה כבר הרבה מאוד שנים".

בחזרה לאלפים

הבקבוק שעיצב סמית עומד למכירה עד חג המולד באתר של אוויאן, תמורת 14.99 יורו. האינטרס של מותג כמו אוויאן לקשור עצמו לאופנת עלית הוא ברור. מדובר באקט פרסומי ומיתוגי שיגרום לצרכנים של אוויאן להרגיש טרנדיים ואיכותיים יותר משאר בני התמותה ששותים מים מינרלים.

השאלה שעולה היא מה יוצא למעצבים מכל העסק? ההסבר המתבקש לכך הוא שלמעצבי הוט קוטור ודומיהם אין הרבה הזדמנויות לפנות לעם הפשוט, זה שאינו יכול לצרוך הוט קוטור אבל בפירוש מסוגל לרכוש לעצמו בקבוק מים לאספנים ב-14 יורו פלח השוק שנפתח למעצב אופנה בסדרי גודל שכאלה, נגיש יותר, אמיד פחות ורחב בהרבה.

באוויאן אומרים כי שיתוף הפעולה הזה עם סמית הוא האחרון בסדרה ובקרוב יפתח המותג קונספט שיווקי חדש לגמרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully