וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטיפול

לירוי שופן

25.10.2009 / 20:45

הוניגמן נותנים לכם את הבגדים הצפויים ומשבצים בהם מידי פעם אוברולים ודוגמאות של פסי זברה, שמזרימים דם סמיך יותר לקולקציה

בניגוד לשש השנים הקודמות, בהן נמנעו בהוניגמן מתצוגות אופנה גדולות, הוחלט העונה על שינוי בתפיסה (אם כי באיחור קטן, רוב הרשתות נטועות כבר עמוק בעונת החורף). הצגת הקולקציה במסגרת תצוגה, היא אינה תוצאה של "לחץ חברתי", אלא הרצון ליצור רחש תקשורתי גדול ככל האפשר לרשת הגברים החדשה "הוניגמן מן", שזכתה לנתח עסיסי בתמהיל שהוצג על המסלול.

למרות שנראה כי אין שיר אירוני יותר מ-psycho killer שיכול ללוות את הקולקציה של הוניגמן, זה לא מנע מאף אחד לפתוח איתו את תצוגת החורף. על המסלול לא נראה כמעט דבר שהוא "קילר", ואף יותר מכך, לא היה דבר שהוא פסיכוטי. הכול בגדר הנורמלי והחוקי, בעיקר ביחס לרשת הגברים החדשה הוניגמן-מן, עליה כבר נכתב כאן בהרחבה.

נזכיר רק שמה שהיה אמור להיות גרסאות מדויקות לבגדי חובה לגברים, נגרר במקרה הטוב לפרטי בייסיק שמישים, ושחלק מהחליפות, ובמיוחד אלו בגזרה הצרה, מפגינות ביצוע מרשים, אך אינן יוצאות מתבנית שני הכפתורים הבסיסית או הצבעים הכהים.

אך לא כל כולם בהוניגמן ניסו את הבטוח. קו הנשים של ירדנה זיו, המעצבת הראשית, אמנם סיפק בחלקה הראשון של התצוגה את המצופה ממנו, עם שמלות בד מודפסות הנקשרות בחגורת מותניים וקרדיגנים בגזרת אוברסייז, אך מיד לאחר מכן הוכיחה זיו כי היא ממשיכה לפזול אל עבר קהל צעיר ומעודכן (הקולקציה תחת שמה של מלאני פרס היא זו שהכינה את השטח).

אם בתחילה נשמרה הצללית הנשית והמזוהה של המותג, עם משחקי השכבות והצבעים הרומנטיים, הרי הפעם שובצו ביניהם אוברולים עשויים בד כותנה דק או מעיל פרקה דק ואפור, שהעלו קונטרה גברית, עוצמתית והזרימו דם אחד, סמיך יותר, למותג בעל זהות כה מוכרת.

נראה יותר טוב באור יום

ההוכחה הניצחת לתמימות שנעלמה (או לפחות לרצון להעלים אותה) הופיעה בשני קטעי התצוגה האחרונים. הראשון אימץ מגמת ההדפסים החייתיים – שמלת נוצצת בדפוס נחש, שעל אף ביצועה הבעייתי הצליחה ללכוד את העין, או שמלה אחרת, מפעימה בסגנונה המוחצן וכה לא אופיינית למותג, ששידכה בהדפס שחור-לבן בין מעין חברבורות נמר לפסי זברה.

השני, היה אחד הניסיונות המעזים בהיסטוריית המותג, שמכוון בעיקר אל שעות היום, להתפלש באפלה המפתה של לבוש הערב. ההצלחה הייתה לכל היותר חלקית. גם אם הסטיילינג ניסה לשחזר את אווירת הפורטיז הרושפת מתצוגת החורף של "לנווין", הרי השמלות עצמן היו מסעירות הרבה פחות ושמרניות יחסית, לא לוקחות חלק אמיתי בחגיגות הסקס העונתיות. שמלות שחורות עשויות ג'רסי, שחלקן העליון כוסה ברעפי בד מבריק היו מרשימות דיין, אך מולן, טוניקות שכתפיותיהן כוסו בפאייטים (אולי כתחליף לכריות כתפיים) סבלו מביצוע תעשייתי שהסגיר את ייצורן ההמוני. הוניגמן אינם מוכנים עדיין לפריצות, גם אם הם מתגרים ברעיון.

אולי הפתרון יהיה בתת קולקציה נוספת על שמה של מלאני פרס, רק כדי שהאחריות לא תיפול עליהם בלבד.

מחירים: חולצות 109-169 שקלים; ז'קטים 199-379 שקלים; אפודות 169-189 שקלים; קרדיגנים 199-249 שקלים ; ג'ינסים 279-299 שקלים ; מכנסי אריג 229-279 שקלים ; שמלות 199- 299 שקלים; חצאיות 199-289 שקלים; סריגים 199-279 שקלים; אוברולים 249-369 שקלים ; מעילים 299-799 שקלים; תיקים 139-499 שקלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully