וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סינדי קרופורד הייתה פעם שמנה מדי?

ליה פן

28.10.2009 / 15:38

דוגמנית העל קופצת ראש לזירת "השמנים נגד הרזים" ומכריזה כי לא היה לה סיכוי להפוך היום לסופר מודל: "התעשייה לא מחפשת גוף כמו שלי"

דוגמנית העל בדימוס סינדי קרופורד אומרת שלא היה לה סיכוי להצליח כדוגמנית בעולם האופנה של היום בגלל גזרתה המעוגלת. קרופורד אמרה בראיון למגזין הגרמני Bunte כי לא היתה הופכת לדוגמנית על ב-2009 בגלל שהיא "נראית בריאה מדי". קרופורד (43) התפרסמה בשנות ה-90 והפכה לחלק מקבוצה אקסקלוסיבית של דוגמניות על שהפכו לכוכבות בכל העולם. היא בלטה בזכות קימוריה החושניים וגוון עורה השזוף, אך לטענתה גופה לא תואם את אידיאל היופי של תעשיית האופנה גרסת 2009: "התעשייה היום לא מחפשת גוף כמו שלי עם חזה גדול, ירכיים נורמליות וזרועות בהתאמה", אומרת קרופורד. היא הוסיפה כי היא דווקא מרוצה מהגזרה שלה אבל כן חוששת להזדקן.

הצהרתה של קרופורד יוצרת עניין עכשיו יותר מאי פעם, בשל סמיכותה לקרב שניצת לאחרונה בין המעצב קרל לגרפלד לעורכי מגזיני האופנה, בנושא הרזון המוגזם שנראה על מסלולי שבוע האופנה האחרון שנערך בפריז. לגרפלד צוטט במגזין הגרמני "פוקוס", שם טען כי "איש אינו מעוניין להביט בנשים מעוגלות. רק אמהות שמנות שיושבות מול מסך הטלוויזיה עם שקיות החטיפים שלהן, מאמינות שדוגמניות רזות זה מכוער". למרות שלגרפלד עצמו סבל בעבר מעודף משקל, עד שהשיל מעצמו 42 ק"ג מיותרים באמצעות דיאטת כאסח, הוא הצהיר כי הוא לא מתייחס ברצינות לשיח השמנים והרזים, שהרי מלכחתחילה עולם האופנה עוסק באשליות ולא במציאות.

לא ברור אם עורכי המגזינים יחזרו לדוגמניות בריאות יותר, דוגמת קרופורד, או ייכנעו לאובססיית הרזון של לגרפלד, וימשיכו למכור "חלומות ואשליות", בכל אופן עצם השיח שהתעורר בנושא מבורך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully