וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסודות של מישל

29.10.2009 / 12:24

מישל אובמה, אשת השנה של מגזין ה'גלאמור', מופיעה על שער גיליון דצמבר בלוק הוליוודי במיוחד ומייעצת לנשים צעירות בתחומי קריירה, זוגיות וסטייל

בכל הנוגע לבחירותיה בגברים ובבגדים, מישל אובמה בת ה-45 הוכיחה עד כה אינטואיציה מושלמת וטעם מצוין והיא ממשיכה במסע הזוהר שלה אל עבר שער גיליון דצמבר של מגזין הגלאמור Glamour, שבחר בה כ"אשת השנה".

בתמונת השער של צלם האופנה ההולנדי-ניו יורקי מתיאס ורינס-מקגארת', מופיעה אובמה בשמלת קוקטייל אדומה צמודת מותניים וחשופת זרועות. בגיליון לא מצוין שם המעצב, אך נמסר כי מדובר בשמלה מארונה הפרטי של אובמה, כשגם את הסטיילינג עשתה אובמה בעצמה. בראיון המופיע בגיליון, שנערך על ידי עיתונאית CBS קייטי קוריק, חושפת אובמה "סודות מקצועיים" ומייעצת לנשים צעירות בתחומי קריירה, זוגיות וסטייל:

יעוץ רוחני הוא חשוב, במיוחד לנשים צעירות: "יעוץ רוחני הוא חלק קריטי מאוד בתפקיד שאני יכולה למלא בפוזיציה שאני נמצאת בה. חשיפה נרחבת שינתה את בנותיי משמעותית, ואני רוצה זאת לעוד בנות במדינה ובעולם”.

מודלים אמיתיים לחיקוי הם לא כוכבי קולנוע, אלא האנשים שאנו מכירים: "עבורי הם היו האנשים בחיי. אימא שלי, בטוח, אבא שלי. המורים. לכן אנו מעודדים את אלו להיות נוכחים בחיי הילדים. זה עושה ההבדל".

אל תחכי "להתגלות" על ידי מנטור: "התברכתי במהלך כל הקריירה שלי באנשים תומכים סביבי. זה התחיל עם הוריי, אבל נמשך כמעט עם כל מורה שהיה לי. כשהייתי עורכת דין צעירה, היו נשים וגברים אחרים בחברה שלקחו אותי תחת חסותם. חפשי את המנטורים האלו, כי לפעמים הם לא מוצאים אותך ועלייך לחפש אותם. במקרים רבים, הם יחושו מוחמאים וישמחו להושיט לך יד".

אל תשימי את עצמך אחרונה בתור: בתשובה לשאלה על איך היא שומרת על שפיותה, הגברת הראשונה אמרה: “תמיד ניסיתי לשים את ילדיי לפני הכול ומיד אחר כך את עצמי במקום השני, ולא החמישי או השביעי. דבר אחד שלמדתי ממודלים לחיקוי שהם גברים הוא שהם אף פעם לא מהססים להשקיע בעצמם".

בנוגע למראה וסגנון, הציבי לעצמך סטנדרטים: “לאנשים תמיד יהיו דיעות וזוהי זכותם, במיוחד כשאת הגברת הראשונה, את מייצגת את האומה. לכן אני לא מופתעת שאנשים מגלים עניין. אבל אני מנסה לחיות בשלום עם הבחירות שלי ורק אחר כך להיות פתוחה לתגובות של כל האחרים".

עם גברים, אל תונחי על ידי "מתיקות: "חמודה זה טוב, אבל חמודה זה רק לזמן קצר ואז עולה השאלה מי את כאדם? אל תסתכלי רק על כריכת הספר או הכותר. הביטי בלב, הביטי בנשמה. כשאת יוצאת עם גבר, את תמיד צריכה להרגיש טוב... אל תהיי במערכת יחסים עם מישהו שלא גורם לך להיות מאושרת או שלמה".

בראיון מצדיעה אובמה ל-11 נשים נוספות אשר דורגו במקומות הראשונים בפרויקט "אשת השנה" של המגזין. במהלך 2010 יופיעו על שער ה'גלאמור' עוד חמש נשים שהגיעו למקומות הראשונים בתחרות. המגזין לא מגלה בשלב זה מי החמש. מכל מקום, טקס הענקת הפרסים ייערך ב”קרנגי-הול” בניו יורק ב-9 בנובמבר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully