וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורסצ'ה תפטר רבע מעובדי החברה

29.10.2009 / 18:18

350 מתוך 1,360 עובדים יפוטרו בעקבות קשיים כלכליים אליהם נקלע בית האופנה האיטלקי: "אי אפשר להמשיך ככה"

בית האופנה האיטלקי ורסצ'ה מתכוון לפטר כרבע מעובדי החברה ברחבי העולם, ועתיד לדווח על הפסדים השנה, כתוצאה מצניחה בדרישה למוצרי יוקרה ופריטי מעצבים. המותג נוקט בצעדים על מנת להחזיר את החברה לרווחים בשנת 2011 – כך נכתב בהצהרת החברה שנשלחה אתמול (רביעי) למשקיעיה.

מקור המקורב לחברה טוען כי ורסצ'ה הפסידה 400,000 יורו (לפני מס) בשנה שעברה, סכום שיגדל השנה להפסד של 30 מיליון יורו. החברה מעסיקה כיום 1,360 עובדים ברחבי העולם, ובכוונתה לפטר 350 מהם כחלק מהליך ארגון מחדש שאמור לצמצם את עלויות הייצור. "תנאי המסחר במשבר הכלכלי היו קשים והחברה צופה הפסדים ב-2009", אמר מנכ"ל החברה ג'יאן ג'יאקומו פראריס בהודעה, "אף ארגון לא יכול להרשות לעצמו להמשיך במצב כזה, במיוחד בהתחשב בתחזיות הדומות ל-2010".

ורסצ'ה הוא לא מותג האופנה היחיד שחש על בשרו את המשבר. בית האופנה כריסטיאן לקרואה הצרפתי הגיש לבית המשפט בקשת הגנה מפני נושיו בחודש מאי האחרון, שעה שחברת אסקדה הגרמנית הגישה בקשה לפשיטת רגל בחודש אוגוסט.

בית האופנה ביצע בחודשים האחרונים שינויים מרחיקי לכת במבנה החברה ובאסטרטגיה המסחרית שלו, אשר התבטאה בין היתר בסגירת הסניף היפני לצורך הקמה מחודשת בעתיד. כיום החברה נמצאת בבעלותה של המעצבת הראשית דונטלה ורסצ'ה, אחיה סנטו ובתה אלגרה.

  • עוד באותו נושא:
  • ורסצ'ה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully