וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוויקי באמצע קניון

רוני קדר

3.11.2009 / 11:03

נשים שסדר היום שלהן מתחיל ב-6 בבוקר וכולל ארגון ילדים, הסעות וסידורים וגם כאלה שעסוקות בפגישות עסקים צמודות במהלך כל היום ישמחו לגלות את דוכני המיניקור-פדיקור החדשים שצצו בקניונים.

גם את היום שלך את מעבירה בסופר, בתופרת, בהחלפת חולצה שקיבלת מתנה לילד ומאז הוא כבר גדל בקניון - את זקוקה לפעמים לפינוק מהיר, או שמרוב עצבים עכשיו, בדיוק עכשיו נשברה לך הציפורן. כמה צפוי, להסתובב ככה, בדיוק כשבערב מגיעה אמא שלך והיא בטוח תגיד משהו. היא חייבת. ולך, כל מה שבא עכשיו זה להרגיש יפה לרגע.

את זקוקה לקוויקי. ודחוף. כדי לעזור לך בחפוז, הקימו את LAKA - סלון-דוכן למניקור פדיקור בתוך קניונים. בקניון עזריאלי הם פועלים כבר שנה, לפני כמה חודשים נפתחה אחותו בקניון איילון, לפני חודש בקניון רחובות ובחודשיים הקרובים אמורים להפתח דוכנים גם בקניון מלחה בירושלים ובקניון G כפר סבא.

שינוי קריירה

את חברת LAKA, מניקור פדיקור אקספרס ב-15 דקות הקימה שרון קונופני (האחות של) שהתעסקה בעברה בפרסום וחיפשה את הריגוש הבא. הקונספט ברור – כדי לקבוע תור היום למניקור במקום נחשב, יש צורך להמתין לפחות כמה ימים, אם לא יותר וגם אז, שרייני לעצמך אחה"צ שלם הכולל חצי שעה של מניקור ועד שלושת רבעי שעה של פדיקור, לא כולל הקפה ההפוך שמציעה לך בעלת הסלון ושאת מקפידה לשתות בין הלק הוורוד לפרנץ'.

ב- LAKA הסיפור פשוט – כאן לא קובעים תור מראש. כנסי לקניון, חפשי את המקום הקטן והוורוד ביותר שאת רואה ומסרי את עצמך לרבע שעה תמורה 30 שקלים. הדוכנים קטנים ומעט צפופים אבל מספקים רבע שעה של פינוק צבעוני. המניקוריסטיות חייכניות, מקצועיות ואפילו יתנו לך להתלבט בין עשרות הצבעים המוצעים למריחה, ושאותם תוכלי גם לקנות הביתה (29 שקלים). את הלקים, ובעצם את כל החומרים בהם משתמשים במקום, מייצרים במיוחד להם, ע"י חברת קורדן, המייצרת בין היתר את הקוסמטיקה לחברות כגון רונית רפאל וכו'.

פדיקור מהיר לרגליים יעלה לכן 40 שקלים ומי שתרצה לקחת הביתה גם חלק מהמוצרים, אפשר לקנות לדוגמא קרם ידיים החל מ-29 שקלים, מייבש לק ב-39 שקלים וחמאת ציפורניים ב-24 שקלים.

קניון עזריאלי; קניון איילון רמת גן; קניון רחובות. בקרוב: קניון מלחה, ירושלים; קניון G – כפר סבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully