וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היידי קלום לא מצליחה לרדת במשקל

ליה פן

5.11.2009 / 16:41

הדוגמנית הרותחת לא תצעד על המסלול בתצוגת האופנה של "ויקטוריה סיקרט", משום שלא הספיקה לרדת במשקל מאז לידת בתה

דוגמנית העל הגרמניה היידי קלום לא תתהלך על המסלול בתצוגת האופנה השנתית של מותג ההלבשה התחתונה "ויקטוריה סיקרט". קלום (36) החליטה להסתפק בהנחיית התצוגה, שתיערך ב-19 בנובמבר, מאחר שילדה את בתה הרביעית, לו, לפני כחודש ולא הצליחה עדיין לרדת במשקל. "בפעם שעברה (שילדתי) היו לי חודשיים להתכונן לתצוגה ולא ידעתי אם יהיה לי מספיק זמן הפעם" סיפרה קלום, "מה גם שהפעם הקודמת היתה מאוד מלחיצה ולא הייתי בטוחה שארד במשקל בזמן".

קלום, שנשואה לזמר סיל, הפתיעה בתצוגת של המותג ב-2006, אז עלתה על המסלול בגזרה דקיקה ומעוררת קנאה רק חודשיים לאחר לידת בנה השלישי. מסתמן שהפעם המשימה הפכה יותר קשה. "הכל משתנה כשאת מזדקנת. המצב היה שונה כשילדתי בפעם הראשונה בגיל 31 לעומת הפעם הרביעית בגיל 36". קלום מספרת שהיא מתאמנת באדיקות ומקפידה על דיאטה מהפחד שאם לא תפעל עכשיו היא תישאר גדולה לנצח. "אני חושבת שאם מחכים יותר מדי זמן השומן פשוט נשאר שם, עכשיו יש לי הרבה מוטיבציה".

תצוגות האופנה של "ויקטוריה סיקרט" נחשקות ביותר בקרב דוגמניות מסלול ונחשבות לקרש קפיצה אפקטיבי בדרך לתהילה. התצוגות המושקעות כוללות בדרך כלל אקססוריז דרמטיים כמו נוצות, כנפיים, פרוות ונצנצים וזוכות לרייטינג גבוה מאוד עם שידורן בטלוויזיה.

נשיא החברה אד ראזק דאג לפרגן לטאלנטית שהפכה כה מזוהה עם המותג: "היידי היא סופרוומן. היא ילדה רק לפני כמה שבועות והיא תנחה את תצוגת האופנה המתוקשרת ביותר בעולם. ויקטוריה סיקרט מאושרת שהיא חוזרת. אין אף אחת כמוה".

התצוגה תשודר ב-1 בדצמבר ברשת CBS. ותכלול הופעה של להקת ה"Black eyed peas". מיטיבי הלכת ודאי זוכרים את הדואט המתקתק של הצמד סיל וקלום בתצוגה ב-2007. יש לקוות שהפעם היא תשאיר אותו בבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully