וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוכים וקונים

הגר ליינקרם

9.11.2009 / 10:37

מה תעדיפו, לקנות מעט פריטים יקרים או לפוצץ את הארון בשמעטס שעלו לכם גרושים? - 3 מותגים יקרים מסקנדינביה מעוררים שוב את הקונפליקט הנצחי

במהלך השנתיים שחלפו מאז נפתח דה בראנץ', הפך הבוטיק הממוקם בהסתר ברחוב גורדון, לתחנה מוכרת בתעשיית האופנה המקומית. מלבד היותה חנות בגדים המוכרת לנשים אופנתיות ואמידות, היא מתפקדת גם כשואו-רום המייבא מותגים סקנדינבים, שמושכים אל החנות סטייליסטים שמחפשים פריטים מעניינים להפקות אופנה.

גם בעונת החורף הנוכחית ממשיכים בעלי החנות אוהד סרויה (24) ואמלי שנייר (23) לייבא שני מותגים מדנמרק, המהווים למעשה את מותגי הבית של החנות: 'ואדום' וד"ר דנים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריטים של 'ואדום'/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פריטים של 'ואדום'/מערכת וואלה!, צילום מסך

'ואדום' הוא מותג אופנה המתאפיין בשיק אירופאי עם דגש על גזרות קלאסיות ואלגנטיות שקטה. בין הפריטים אפשר למצוא שמלות וחולצות, בגזרת סילואט שיושב רחוק מן הגוף, עשויות רובן ממשי טהור בעבודת תפור גבוה. מאלו בולטת ביופייה ובאיכות העשייה שמלת מקסי שחורה ורומנטית, ממשי פרום עשויה בעבודת יד. החלקים השקופים של השמלה חושפים את אזור החזה, אך יודעים להצניע היטב את המותניים בשל נפילת בד מרובה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

לצד פריטי המשי הדקיקים ישנם גם סריגים גדולים ומפנקים עשויים בעבודת יד וכן וסטים מפרוות רכות ונעימות, אליהן נלוות תעודות המעידות על כך שהשימוש בפרווה הוא משני (כלומר בעלי החיים לא הומתו כדי להשתמש בפרוותם).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המותג השני, ד"ר דנים, מציע בעיקר ג'ינסים, גמישים ורכים שמבטיחים לארוז היטב גם בחורות שחיות בצד השני של מידה 26. טווח המחירים של הג'ינסים נע בין 350 עד 700 שקלים, מה שעשוי להפוך אותם לפריט חובה בסיסי בכל מלתחה. אל הג'ינסים מתווספים פריטי קזו'אל בעלי אופי צעיר ונועז יותר, המשלים את הפריטים הקלאסיים והשמרנים של 'ואדום'. כך למשל חולצות פלנל משובצות בצבעוניות של שחור-כחול או אדום-כחול בגזרת אוברסייז. הן מזכירות את אופנת הגראנג', שזוכה לתחייה בעיקר בשל מארק ג'ייקובס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעל של פיגו/מערכת וואלה!, צילום מסך

את קולקציות הלבוש משלים מותג הנעליים 'פיגו', גם הוא מדנמרק, הכולל נעליים ומגפיים שעשויים כולם עור, כולל החלק של הסוליה. צורת האימום של הנעליים היא בדרך כלל נוחה ותומכת, כך שהן יכולות להיות שימושיות ליומיום, גם כשמדובר בנעלי עקב. המחיר לא עממי ונע בין 800 ל-2,000 שקלים לזוג נעליים. למתרמררים על המחיר ישיב סרויה ש"הוא יודע שיש דברים דומים בזארה, אבל מי שמבינה באיכות רואה את ההבדלים", ובכלל מציע ש"אולי תקנו פחות פריטים אבל כאלו שמחזיקים יותר זמן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצה של ואדום. 1,350 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחירים

ד"ר דנים: ג'ינסים 350-700 שקלים; חולצות 159-699 שקלים; שמלות 159-1,000 שקלים.

'ואדום': חולצות 700-1,600 שקלים; שמלות 1,000-3,600 שקלים; ז'קטים 1,500-4,250 שקלים; חצאיות 600-1,000 שקלים; מכנסיי, 900- 1,000 שקלים.

'פיגו': מגפיים 900-2,000 שקלים; נעליים 800-1,700 שקלים
.
דה בראנץ'. גורדון 17, תל אביב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת משי של 'ואדום'. 1,560 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully