וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך אומרים סקנדל ביפנית?

ליה פן

9.11.2009 / 18:33

המותג הישראלי scnadal seven, שמעצב טישרטים וגופיות באווירת רוקנ'רול, פורש כנפיים ומגיע עד ליפן ולרוסיה

סקנדל בעולם האופנה: בעוד כשבוע יהיה ניתן למצוא את החולצות של המותג הישראלי Scandal Seven בחנות היפנית "little rock" ובחנות "random showroom" הממוקמת במוסקבה.

המותג, שהחל את דרכו ב-2008, מיועד לנשים וגברים ומתמחה בעיצוב טישרטים וגופיות באווירת פאנק ורוק'נרול. חלק מהחולצות מאוירות בדמויות מוכרות יותר או פחות מהסצינה, כמו חולצה המעוטרת בפניו של סיד וישס מהסקס פיסטולס או חולצה עליה מתנוססות המילים: sonic forverer (הכוונה כמובן ללהקת הרוק הניורקית sonic youth).

עולם המוזיקה אינו זר לבעל המותג ידין חורב: מי שהחל את דרכו כאושיית מועדונים בשנות ה-90, זנח בשנות האלפיים את עמדת הסלקטור ב"אלנבי 58" לטובת עולם השיווק והתקשורת, אז יזם את פרויקט "השרוף" יחד עם חיים צינוביץ' והגיש פינות קבועות בתוכניות "אקזיט" ו"אודטה". לאחר כ-15 שנים החליט חורב לעזוב את גם את התחום הזה ועבר לעיצוב.

הפריטים של Scandal Seven נמכרים כיום באתר המותג, בחנויות מועטות בתל אביב ובמכירות ליליות במועדונים תל אביביים כמו הברקפסט קלאב והחתול והכלב.

"מאז ש-scandal seven התחיל את חייו האינטרנטיים" מספר חורב, "יצרו איתי קשר מספר גורמים מחו"ל. אני שמח שחנויות במקומות כל כך רחוקים יימכרו Scandal Seven".

טווח מחירים: 120-189 שקלים

להשיג בחנות "פיפל", בוגרשוב 42, תל אביב ובאתר המותג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully