וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותג בריטי חדש בבוטיקים של קרן בנקר

ליה פן

25.11.2009 / 17:15

האחים וונג, שעומדים מאחורי המותג Daydream Nation, יצרו קולקציה עדינה ויפה בהשראת חלום על מכתב ישן שנשלח לסביהם - 'עלמה' ו'בנקר' מארחות

"אנחנו מקווים שלחלום בהקיץ לא יהפוך לנכסם של אמנים בלבד אלא לצורת מחשבה של כל אחד יכול לאמץ לעצמו. 'אומת החולמים בהקיץ' שייכת לכולם", כך לפי המניפסט של המותג הבריטי Daydream Nation, המתארח לראשונה בבוטיקים האולטרה-שיקים "עלמה" ו"בנקר". המותג, שקרוי על שם אלבום מכונן של להקת האלטרנטיב סוניק יות', הוקם ב-2006 כשקיי וונג, מעצבת טקסטיל, מאסה בעבודתה כמעצבת בחברת דנים גדולה בהונג-קונג וחברה לאחיה ג'ים, מעצב תפאורה/מוזיקאי כדי לבנות מותג שיבטא את השקפת עולמם וטעמם האישי.

המותג שהשניים הקימו שם לעצמו למטרה "לחלום בקול רם". ואכן, הבגדים התיאטרליים שצמד האחים יוצר, ונמכרים ביום בחנויות יוקרה ב-16 מדינות, נראים כאילו נשלפו מחלום. "הרגשתי שחסרה מסגרת סיפורית במה שאני עושה", סיפרה האחות לבית וונג בראיון ל-CNN. "עשיתי אופנה לשם אופנה, וחשבתי שאולי יהיה יותר מעניין ליצור משהו שיפגיש בין אופנה ותיאטרון; אופנה פוגשת סיפור".

כל קולקציה של האחים וונג מספרת סיפור אחר; זו של חורף 2010 מבוססת על מכתבי עבר שנשלחו לסביהם. המכתבים מודפסים על חומרים דמויי עור ומשי ונראים מוכתמים על ידי קפה ותה על מנת לשוות להם מראה אותנטי של מכתבים אמיתיים. אלמנט בולט נוסף בקולקציה הוא שילוב בין חלקי בד רבים בכל בגד וחומרים מעולמות שונים תוך שימוש בצבעוניות עדינה שנעה בין חום, שחור, אפור וחאקי.

התוצאה ברובה מוצלחת מאוד – טוניקות וחולצות נשיות ורומנטיות, אולם לא גרנדיוזיות כפי שניתן היה להסיק מהיומרה של צמד האחים (שמשתקפת במחיר). דווקא החלקים בהם נזנחו המכתבים לטובת שילוב בדים אחרים הם נקודת התורפה של הקולקציה, כמו בטוניקה חומה עם צווארון שחור, שלוקחת את האפקט האוברסייזי צעד אחד קדימה וחולצה אפורה עם מחשוף ומעליו צווארון, שלא ברור מה הקשר בינה לקולקציה. עדיין, מדובר בפריטים בודדים בתוך קולקציה מרשימה ואמנותית למדי, שגם אם לא תכניסו לארון שלכן, שווה לפחות לראות במה מדובר.

מחירים: טוניקות: 550-750 שקלים.
שמלות: 750-950 שקלים.
קרדיגנים: החל 599-760 שקלים.
חולצות טריקו: 540 שקלים.
ז'קטים: 960 שקלים.
צמיד צווארון מפליז: 560 שקלים.

להשיג ב: "עלמה", מרכז בעלי מלאכה 9, תל אביב; ב"בנקר", דיזנגוף 210, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully