וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לינדזי לוהן מצאה עוד עבודה כמעצבת

ליה פן

16.11.2009 / 18:07

למרות הכישלון החרוץ של הקולקציה שהציגה בשבוע האופנה בפריז, השחקנית האובדנית תעצב ליין עם מעצב התכשיטים פסקל מוחמד

חודש אחד בלבד חלף מאז הכישלון הקולוסאלי של השחקנית/יועצת האופנה לינדזי לוהן בשבוע האופנה בפריז, ונדמה שיש כמה אנשים בעולם האופנה (או לפחות אחד) עם בעיות זיכרון או נטיות אובדניות - לוהן קיבלה הצעה ממעצב התכשיטים ההוליוודי פסקל מוחמד, לעצב יחד איתו ליין תכשיטים.

כזכור, לפני כשלושה שבועות מונתה לוהן, באופן מפתיע, ליועצת האמנותית של בית האופנה הצרפתי "אונגרו", במטרה למשוך קהל צעיר ולהגדיל מכירות. הקולקציה שעיצבה לקיץ 2010, בשיתוף עם אסטרלה ארקס, מעצבת הבית החדשה של "אונגרו", ספגה ביקורות קטלניות לאחר שהוצגה בשבוע האופנה בפריז ולוהן נצפתה כשהיא יורדת ממסלול התצוגה בדמעות.

אבל את פסקל מוחמד, הכישלון הזה כנראה לא הרשים ולפני מספר ימים הכריז כי יעבוד עם לוהן בשיתוף פעולה. מותג התכשיטים של מוחמד מוכר בעיקר בהוליווד ובשנת 2000 הוא יצא בשיתוף פעולה עם ויקטוריה סיקרט'ס, שנמשך 6 שנים, במסגרתו ציפה את "חזיות הפנטזיה" המפורסמות של ויקטוריה ביהלומים יוקרתיים. באתר הרשמי של פסקל תמצאו רשימה מרשימה של סלבס שנראו על השטיח האדום כשהן עונדות את היהלומים שלו, כמו אנג'לינה ג'ולי, ג'ניפר לופז, ניקול קידמן, אווה לונגוריה והיידי קלום. בתגובה להודעתו של פסקל אמרה לוהן "אני ופסקל עובדים ביחד ואנחנו עושים משהו יחד עם חבר, הבעלים של bebe. אנחנו הולכים לעצב להם קולקציה ועוד כמה דברים אחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully