וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צום שופינג

19.11.2009 / 19:34

ויויאן ווסטווד מציגה את קולקציית הקז'ואל החדשה שלה ומציעה לכם לא לרכוש בגדים במשך חצי שנה, ואז לקנות אצלה משהו אחד קטן

רויטרס

ויויאן ווסטווד הציגה השבוע בלונדון את העיצובים החדשים לקולקציית הקזו'אל שלה 'אנגלומניה', במיקום יוצא דופן - חניון החנות סלפרידג'ס. ווסטווד, שהעדיפה לצפות בתצוגה מהשורה הראשונה, במקום לעסוק בהכנות מאחורי הקלעים, הציגה קולקציה אופיינית לליין האנגלומניה, שכללה כרגיל הרבה צבע והומור. ווסטווד התרכזה שוב בהדפסים שבטיים, כשעל חלק מהדגמים התנוססו מסרים אקולוגיים על מצבו של כדור הארץ, בדומה למה שנראה בתצוגה האחרונה של המעצבת בפריז. הדגם המנצח היה שמלת נשף מטאפטה, בצבע בורגונדי, אליה צורפה גלימה בסגנון צבאי-רוסי.

בראיון שהעניקה לרויטרס לאחר התצוגה, אמרה ווסטווד: "מישהו שאל אותי הרגע על אופנה, זה לגמרי משעמם אותי לדבר על אופנה, אבל רק תשאל אותי על שינויי אקלים, אנחנו חייבים לעצור את זה. לכן אני מדברת על זה, זה מעניין אותי. דברים שקשורים בתרבות מעניינים אותי".

עוד אמרה ווסטווד כי לדעתה יש למחזר בגדים וללבוש בגד בכל וריאציה אפשרית ורק אז לרוץ ולקנות חדש: "אתה יכול ללבוש סוודר הפוך, את יכולה ללבוש את הז'קט של בעלך ועוד כל מיני דברים כדי למחזר בגדים. העצה שלי: אל תקנו בגדים במשך חצי שנה, ואז אם אתם רוצים לקנות משהו אולי אז תבואו אלי..."

בארץ נמכרים פריטים מליין האנגלומניה ב-Cafe Bizarre, בן יהודה 150, תל אביב. טווח מחירים: 2,000-4,700 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully