וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפוצצים את הבועה

שירה פור

1.12.2009 / 8:30

חברי המצפן האופנתי שוב מעיזים לחצות את גבולות תל אביב, מעמיסים זמרת יפה ומלבישים אותה בבגדים זולים שמגיעים מאזור המוסכים ברעננה

חדור תחושת שליחות וכורע תחת חשבון בנק שמאיים לנפוח את נשמתו, יצא המדור להתרענן השבוע ברעננה הרחוקה. מה איבדנו ברעננה, תשאלו? ובכן, השאלה הראויה היא דווקא מה מצאנו בה. והתשובה הנכונה: אוצר של בגדי וינטג' ויד שנייה במחירי רצפה, שמנטרלים התלבטויות ומעבירים למצב אוטומטי של "אהבת – שילמת". הכירו את "צ'אי בוטיק יד שנייה", חנות בעלת משבר זהות קל שממוקמת בלוקיישן נידח, בינות מוסכים וחנויות רכב באזור התעשייה של העיר.

ז'קט ויקטוריאני מצ'אי בוטיק יד שנייה  - 45 שקלים. דנה מאירזון
מדגמנת: יעל כהן, זמרת ברים ענוגה, תואמת פנלופה קרוז/דנה מאירזון

הלוגו של החנות הוא הסמל om – קצת מלחיץ, תודו - אולם באתר האינטרנט שלה, לצד הסבר על הסמל ("מסמל בין היתר אהבה, חוזק, בריאות והצלחה"), ישנה התנערות מוחלטת ממנו ("ואינו קשור כלל לאופי הבוטיק או לסגנון הדברים הנמכרים בו") וכנראה מכל מה שמריח מראסטות לא חפופות. בקיצור - צ'אי אמנם לא ימזגו לכם פה, אבל קפה לעומת זאת לגמרי בא בחשבון. זו חנות קצת דודג'ית ועמוסה, מאותגרת שיק וגימורי עיצוב, אבל מצדה השני של התווית יש כאן פוטנציאל מציאות אדיר ואטמוספירה נעימה לחיפושים, וזה מה שבאמת חשוב.

שמלה מצ'אי בוטיק יד שנייה - 60 שקלים. דנה מאירזון
שמלה שקפקפה בסגול לילך, עם כפתורי פנינה עדינים – 60 שקלים/דנה מאירזון

תמצאו כאן דגמים של מעצבים מקומיים כמו דורין פרנקפורט, רונן חן, סיגל דקל ודורית שדה, כמו גם דגמי מותגים אמריקאיים ואירופיים במחירים שערורייתיים ממש: שמלת נצנצים כסופה של "איב סן לורן" ב-250 שקלים, נעלי לכה אדומות של "סטיב מיידן" ב-90 שקלים, סריג פרחוני של המותג הבריטי "מונסון" ב-50 שקלים, שאל לבן אלגנטי של "ריבר איילנד" ב-50 שקלים ותיק של "קלואי" ב-80 שקלים. הבעלים, רונית סילברמן, פתחה את החנות לפני כשלוש שנים לאחר שהות של עשור בלונדון, והיא מקפידה להגיח בבירה הבריטית מדי כמה חודשים ולחזור עם שלל.

ז'קט ושרשרת מצ'אי בוטיק יד שנייה. דנה מאירזון
ז'קט פרחוני בסגנון ויקטוריאני, עם צווארון סיני – 45 שקלים/דנה מאירזון

את מטמון הפריטים מופרכי התמחור שמצאנו ערמנו על הזמרת הענוגה יעל כהן, בת 24, תואמת פנלופה קרוז מקומית עם עצמות לחיים שאפשר לקפוץ מהן באנג'י, שילוב של זמרת ברים אדומה והיפית קטנה. להרכב שלה קוראים "עד חצות", לא בשל זיקה לסינדרלה או דלועים חלילה, אלא בגלל השכן הנרגן שלה, שלאחר משא ומתן מפרך הגביל את שעת החזרות של הלהקה. את קול הפעמונים הווירטואוזי שלה אפשר לשמוע בהופעה ב-19 בדצמבר ב"בר גיורא" בתל אביב, בביצועים לפיונה אפל, רג'ינה ספקטור ונינה סימון. בינתיים, אתם יכולים להתרשם מתוצאות שעה וחצי של פשפושים נמרצים בחנות, שהניבו טוטאל לוק מקסים בתקציב זעום של 205 שקלים, כולל תכשיטים.

שרשרת בציפוי זהב מצ'אי בוטיק יד שנייה - 20 שקלים. דנה מאירזון
שרשרת בציפוי זהב עם תליון משובץ אבנים – 20 שקלים/דנה מאירזון

מה, כמה, איפה

ז'קט פרחוני בסגנון ויקטוריאני, עם צווארון סיני – 45 שקלים

שמלה שקפקפה בסגול לילך, עם כפתורי פנינה עדינים – 60 שקלים

מגפוני קטיפה בצבע בורדו, עם עקבי עץ, במידה 38 – 40 שקלים

עגילי פנינה – 20 שקלים

שרשרת בציפוי זהב עם תליון משובץ אבנים – 20 שקלים

צמיד פנינים מלאכותיות – 20 שקלים

צ'אי בוטיק יד שנייה – רחוב זרחין 3, א.ת רעננה. 09-7467321

מגפוני קטיפה מצ'אי בוטיק יד שנייה - 40 שקלים. דנה מאירזון
מגפוני קטיפה עם עקבי עץ. 40 שקלים/דנה מאירזון
טוטאל לוק ב-205 שקלים. דנה מאירזון
טוטאל לוק ב-205 שקלים, כולל תכשיטים/דנה מאירזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully