וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם נקבע מיקום החנות של H&M בת"א?

רז סמולמסקי ועדי דברת-מזריץ

8.12.2009 / 9:46

בעלת הזיכיון לייבוא מותג האופנה H&M רכשה בניין משרדים בפינת קרליבך והחשמונאים בת"א, בשווי 28.5 מיליון שקל

משפחת חורש, בעלת הזיכיון לייבוא מותג האופנה H&M ויבואנית הרכבים טויוטה ולקסוס, רכשה בניין משרדים בפינת הרחובות קרליבך והחשמונאים בתל אביב ב-28.5 מיליון שקל - כך נודע ל-themarker.

האם סוף סוף הצליחה המשפחה לתקוע יתד עבור רשת האופנה השבדית H&M ברחוב ראשי בתל אביב? עד כה הודיעה החברה על פתיחת חנויות בקניונים בלבד ומסע החיפושים שלה אחרי חנות רחוב העלה חרס.

כפי שנודע ל-themarker ממקורב לעסקה, משפחת חורש רכשה את הבניין והיא מתכוונת לפתוח שם חנות של H&M. מדובר החברה נמסר בתגובה כי "אנחנו לא מגיבים לשמועות".

הסניף הראשון של רשת H&M בישראל ייפתח באביב 2010 בקניון עזריאלי בתל אביב ושטחו יהיה כ-2,000 מ"ר. הסניפים השני והשלישי ייפתחו בסמוך לאותה התקופה, בירושלים בקניון מלחה מקבוצת עזריאלי ובחיפה בגרנד קניון מקבוצת קניוני ישראל.

שלושה סניפים נוספים של הרשת ייפתחו ב-2011: בקניון אבנת בפתח תקוה, בקניון השרון בנתניה ובקניון רחובות - שלושתם מקבוצת קניוני ישראל.

בנוסף, החברה ניהלה משא ומתן לפתיחת סניף במרכז ג'י כפר סבא, שבבעלות גזית גלוב, ובחנה לשכור את בניין קולנוע מקסים המיתולוגי בתל אביב, ולהקים בו חנות גדולה של הרשת. אולם עד כה הודיעה רשמית רק על פתיחת החנויות בקניוני עזריאלי ובקניוני ישראל.

הבניין שרכש חורש הוא בניין משרדים שהיה בבעלות בנק החקלאות לישראל (בנק בפירוק מרצון) ונמכר באמצעות מכרז לפני כחודשיים. הבניין בנוי על מגרש בשטח 1.7 דונם שכולל, בנוסף למשרדים, מגרש נוסף מאחוריו, ברחוב קריית ספר 16 המיועד לבנייה של בניין מגורים בן ארבע קומות שבו יהיו כחמש דירות בשטח כולל של כ-385 מ"ר.

לבניין המשרדים של בנק החקלאות מרתף וארבע קומות משרדים מעל הקרקע (קומת הרחוב אינה מסחרית). בסך הכול השטחים מעל הקרקע כוללים כ-2,200 מ"ר. במשך שנים הבניין משמש את בנק החקלאות עצמו כשבפועל הוא עומד כמעט ריק ועובדת בו הנהלה מצומצמת בלבד. הבניין מיושן ומצריך שיפוץ בהשקעה בהיקף של מיליוני שקל.

  • עוד באותו נושא:
  • H&M

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully