וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נגמלנו מהווינטג'

שירה פור

9.12.2009 / 9:19

בת פלורנטין המזכירה את הדוגמנית אגנס דין, נפלה לידיה של חבורת המצפן האופנתי, שכיסתה אותה משי וזהב במחירים הכי נמוכים שיש

יומיים לקח לנו להתאושש מערב פתיחת התערוכה של דנה, רווי האלכוהול ואפוף העשן הסמיך, יומיים שבהם הראש שלנו הרגיש כמו קוביה הונגרית. מקולקלת. אזרנו כוחות נפשיים וסרנו בפעם השנייה לאותו שבוע, הפעם באור יום, אל זירת הפשע – מועדון ההופעות לבונטין 7, מאורת הופעות מעופשת בלילה, משרד סימפטי ומדיף אקונומיקה ביום.

הצטרפה אלינו מירב רזניק, בת 26 מפלורנטין, שהזכירה לנו הלוך וזכור את אייקון האופנה והדוגמנית אגנס דין. לוק נערי, מחוספס וקשוח, עם כרבולת בצהוב אפרוח, גבות עבותות ועיניים כחולות. ליווינג און דה אדג'? ובכן, בינתיים היא לומדת לתואר במדעי ההתנהגות ביום, וגודשת גביעי וופל בגלידריה בפלורנטין בלילה. את השורות שלה, אם כן, היא שומרת לסמינריון באתיקה.

מירב. דנה מאירזון
לוק נערי, מחוספס וקשוח, עם כרבולת בצהוב אפרוח, גבות עבותות ועיניים כחולות. מירב/דנה מאירזון

הלבשנו את אגנס שלנו בשמלת מיני תכולה ומבריקה ממשי טהור, בעלת קולר ומחשוף עגול ונדיב בצוואר ובגב. איתרנו אותה בבוטיק "לולוטש" בפאתי רחוב טשרניחובסקי בתל אביב - למראית עין חנות קטנה, מגובבת ומאוד צפופה, במבט שני תיבת אוצר נפיצה. במרכז החנות ניצב סטנד עמוס שמלות וחולצות מעצבים מיובאות בטווח מחירים שבין 100 ל-150 שקלים. תמצאו כאן פריטים של מותגי-על כמו שאנל, מרק ג'ייקובס וגוצ'י, כמו גם מותגים מצטיינים מהמזרח הרחוק. כאמור, יש כאן בעיה של אופן הגשה, אבל חבל להניח לה להניס אתכם מהתופינים האלה.

שמלת משי. 150 שקלים. דנה מאירזון
שמלה ממשי טהור ב-150/דנה מאירזון

צדנו כאן גם סיכת מסרק משובצת בעבודת יד, שמהווה תכשיט לכל דבר ועולה 60 שקלים. יש גם קשתות שיער יפות מאותו ז'אנר ב-70 שקלים, שראינו במקומות אחרים ב-100 שקלים ומעלה. לשמלה ולסיכה שידכנו נעלי עקב מעור בצבע זהב של "סטיב מיידן", שמצאנו בחנות בגדי יד-שנייה "אדרת" בתל אביב, במצב מצוין ותמורת 90 שקלים בלבד.

סיכת מסרק משובצת. 60 שקלים. דנה מאירזון
סיכת מסרק משובצת. 60 שקלים/דנה מאירזון

מהוויטרינה שמתחת לקופה שלפנו תיק ערב זהוב של "שטיינר", עבורו מבקשים כאן 60 שקלים. אדרת, למי שלא מכיר, היא אחת מחנויות היד שנייה הבודדות בתל אביב שלא חולבות ממכורות וינטג' מחירים מופקעים שגורמים לנו לשקול לקעקע את המילה "סאקרית" על המצח. פריטים של רשתות אמנם מוצאים את דרכם אף הם לקולבים, אך מצד שני החנות עובדת בשיטת הזיכויים, התחלופה גבוהה, הבגדים נקיים וממויינים לעילא וכאמור, התעריפים מרוסנים.

נעליים. 90 שקלים. דנה מאירזון
נעלי עקב מעור בצבע זהב של "סטיב מיידן". 90 שקלים/דנה מאירזון

מה, כמה, איפה

שמלת משי תכולה: 150 שקלים
סיכת מסרק משובצת: 60 שקלים
לולוטש. טשרניחובסקי 21, תל אביב. 03-5255429

נעלי עקב בצבע זהב: 90 שקלים
תיק ערב מוזהב: 60 שקלים
אדרת. בוגרשוב 53, תל אביב. 03-6203854

תיק. 60 שקלים. דנה מאירזון
תיק ערב זהוב של "שטיינר", 60 שקלים/דנה מאירזון
טוטאל לוק. 360 שקלים. דנה מאירזון
טוטאל לוק. 360 שקלים/דנה מאירזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully