וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבטחתם יונה

לירוי שופן

10.12.2009 / 15:00

לואי ויטון אומרים שלום לרגליים המפוסקות של מדונה ומכתירים את המלכה החדשה של קמפיין קיץ 2010, הדוגמנית הענוגה לרה סטון

לשאלה האם יש חיים אחרי מדונה מסתמנת תשובה חיובית ומוחצת. ביום שני האחרון דלפו לרשת שלוש תמונות מתוך הקמפיין של בית האופנה הצרפתי לואי ויטון לקיץ 2010. הסיבה לרחש התקשורתי ולצפייה הגדולה לחשיפת התמונות נובעת מהעבודה שמדונה, אשר שימשה כפרזנטורית של ויטון בשתי העונות האחרונות, ערקה לטובת הצמד המסוגנן דולצ'ה וגבאנה ובמקומה הובאה אחת הדוגמניות הבולטות של העשור האחרון – לרה סטון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי הזוהר המוגזם והכוחניות שליוו את הקמפיין של ויטון בראשות מדונה, הן בגלל הסגנון המרוטש והמיני של התמונות והן מעצם הפרסונה עצמה, ויטון פונים אל סגנון רגוע ומתוחכם יותר. צולמה סטון בטבע (כניגוד לתפאורת הבראסרי הצרפתי בו צולמה מדונה ברגליים מפוסקות), שרועה על חלקת דשא, כאשר שיערה סתור, תלבושתה כמעט אגבית והתיק המפורסם בעולם זרוק לצידה ברישול. היופי הניבט מאותו קמפיין חדש, שצולם על ידי סטיבן מייזל, מסמל יוקרה מסוג אחר, שעומדת ביחס הפוך לגמרי לערכים אותם מביעה מדונה. בעוד זו האחרונה הביאה לבית האופנה הכרה כמעט עממית בהיקפה ויופי חד מימדי, סטון, שיש המציינים כי היא מזכירה כאן את בריז'יט ברדו, מציגה בית אופנה בעל איכויות מורכבות הרבה יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפשטות היומיומית המופגנת בצילום, היא רק אשליה. כמו המראה הבלתי-רגיל של הדוגמנית עצמה, בחירת הלבוש האקלקטי או ההתבוססות הכמעט מורבידית באדמה (ניק קייב וקיילי מינוג?), השלווה הזו מסתירה יצרים אפלים. לואי ויטון, פרק קיץ 2010, כבר לא מכוונים לטעם של כולם ושומרים על מימד מסויים של ריחוק מפתה. גם הם יודעים, שרק כך מעוררים את התשוקה העזה ביותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מדונה בקמפיין ללואי ויטון. אישיות מוגזמת/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully