וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנה נלך? ברצלונה

ליה פן

15.12.2009 / 7:16

במקום לשקוע בדכדכת, החליטו ב-ANNA K לצלם את קטלוג החורף הצבעוני שלהם בעיר הטאפאס והקאווה שעושה להם שמח

יח"צ - חד פעמי

המעצבת קרן זרקה לא מתחברת לחורף האפרפר והמונוכרומאטי שהמעצבים המקומיים גזרו על המתלבשת הישראלית. בעיניה, אנחנו רחוקים מלהיות מדינה סקנדינבית ואין כל צורך לשקוע במצב רוח קודר כשהטמפרטורה בחוץ עומדת בעקשנות על 20 מעלות ומעלה. עם המניפסט האופטימי הזה בחרה זרקה לצלם את קטלוג חורף 2010 הצבעוני של מותג ANNA K שבבעלותה בברצלונה, העיר שהכי מזכירה לה תל אביב.

למה דווקא ברלצונה?

"הסיבה המרכזית שבחרנו לצלם את הקטלוג בברצלונה היא שיש לנו חנות שם. אחי (אלון זרקה) למד שם עיצוב תעשייתי וחבר לקבוצת אמנים שחיים בעיר בשם The Ortitz. הקבוצה הזאת צילמה לנו גם את הקטלוג הקודם והיינו מאוד מרוצים מהתוצאה והחלטנו להמשיך איתם. מעבר לזה, נורא קל לצלם שם; התאורה מדהימה והצבעים יותר קלים לצילום."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

את החנות פתחת בברצלונה רק בגלל שאחיך גר שם?

"אני לא רואה את עצמי חיה בשום מקום חוץ מתל אביב, וברצלונה נורא מזכירה לה אותה. יש שם אווירת חופש גדולה, תחושה שאתה יכול לעשות מה שאתה רוצה, איך שאתה רוצה. זה הרגיש לי יותר טבעי לפתוח שם חנות מאשר עוד חנות ברמת השרון לדוגמה. היא ממש הפכה לבית שני בשבילי."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

את מרגישה שהעיר השפיעה על הבגדים שלך מבחינת העולם העיצובי שיש לה להציע או האדריכלות הייחודית לה?

"הבגדים שלי כמעט לא מושפעים מארכיטקטורה. לא תמצאי בהם השפעות של גאודי למשל, אבל להיסטוריה של המקום והמעבר שהם עשו מדיקטטורה לחופש מוחלט בהחלט היתה השפעה. מעבר לזה, התחושה החזקה שיש בעיר הזאת של יצירתיות וחושניות בהחלט השפיעה עליי."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומה בקולקציה?

"הקולקציה הנוכחית היא סוג של המשך של הקולקציה הקודמת. החלטנו שיהיה נכון לשמור על עקביות למרות שאני בדרך כלל נרתעת מזה ומשתעממת נורא מהר. החלטתי למצוא אישה דמיונית שתהווה סוג של מוזה ל-ANNA K, ודמותה נראית בקטלוג. זוהי אישה שקצת חיה בסרט, קצת תלושה, אופטימית ויצרית. בקולקציה החדשה ניסיתי לחדד אותה, לנסות להבין איזה מוזיקה היא שומעת, איזה סרטים היא אוהבת ואני חושבת שמעונה לעונה הדמות הזאת תלך ותתחדד. יחד עם זאת, היה חשוב לי לשמור על מנעד גדול של פריטים. להשתמש במגוון רחב של בדים, חומרים, גזרות. שגם אם מישהי תלבש טוטאל לוק של ANNA K זה לא יהיה בהכרח ברור כמו מישהי שתלבש טוטאל לוק של American Apperal לדוגמה."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ומה לגבי הצבעים? הם בהחלט לא אופייניים לקולקציות חורף

"הצבעים הם בהחלט השפעה מובהקת של ברצלונה – החורף הגיע אבל זה לא אומר שצריך לשקוע בדיכאון. מותר לשמוח, מותר לחייך ומותר גם ללבוש ורוד פוקסיה."

מחירים:
חולצות: 280-450 שקלים; שמלות: 360-740 שקלים; מכנסיים: 520-620 שקלים; ז'קטים ומעילים: 780-1,200 שקלים; מטפחות:89 שקלים.

להשיג ב: ANNA K, פרישמן 75 ת"א ובחנויות המעצבים המובחרות ברחבי הארץ.

צילום: מילה רקאיחו
סטיילינג: דני ארטיז
איפור ושיער: שרה נבארו
דוגמנית: אניק ווירטס
השיר "Sync City" נכתב, הולחן ומבוצע על ידי אלון זרקה והופק ע"י תומר צור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully