וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירח, רד בול וחפתי צמר

שירה פור

16.12.2009 / 10:34

לילה. שקט. חבורת המצפן האופנתי מקבלת מפתח לחנות "המחתרת" בתל אביב ובונה מלתחה יפה וממש בזול לסטודנטית תפרנית

השבוע יצא המדור לספיישל לילי חשאי וממושך בחסות החשיכה והודות לשתי פחיות של רד בול. עת התרוקנה לה העיר מרבבות המשפחות הלומות החג השוטפות את הרחובות במסע קדחתני לבזבוז זמן וכסף, קיבלנו אנחנו באקט חתרני את המפתח לדלת הקסמים של המחתרת, חנות בגדי היד שנייה המצטיינת. למי שלא מכיר – מדובר בגלגול השלישי של המוסד הוותיק, שנדד כבר בין שלושה חללים, כולם במעבה רחוב סמטה אלמונית בתל אביב. בחודשים האחרונים עברה המחתרת רה-אורגניזציה, והיכן ששכן המחסן שלה עומדת היום גאה "המתפרת", שירות התיקונים החדש שמפעיל אמנון ליפקין (לא, לא ההוא), שעד כה מכר בחנות חפצים שהפליא להנדס במכונת התפירה שלו - החל מפעמון לדלת, דרך מחשב נייד ועד קופסת סיגריות. בנוסף לתיקונים למיניהם הוא מבצע עבודות רקמה בהזמנה ואם תביאו לו בד, גם יעתיק עבורכם פריטים שאתם אוהבים במיוחד.

תומר פרץ "תל אביבית בורן אנד רייזד". דנה מאירזון
"תל אביבית בורן אנד רייזד". הסטודנטית תומר פרץ/דנה מאירזון

באישון ליל הצטרפה אלינו תומר פרץ בת ה-23, תל אביבית בורן אנד רייזד, סטודנטית לקולנוע באוניברסיטת תל אביב ומלבישה בהפקות טלוויזיה. היא הגיעה במצב צבירה של שמיכת פיקה מסט צילומי "נשות הטייסים", שם הלבישה במיומנות שחקניות ושחקניות למחצה כבר מחמש בבוקר. יש לה טעם משובח וסגנון אישי מובחן, קעקוע של סירת מפרש חרוט על הזרוע וחזות מסתורית של מלכה מצרית קדמונית עם פנים ארוכות ועיניים שמשדרות המון כוח, גם כשהיא משוועת לשעות שינה. נפרטיטי שלנו, האישה היפה הגיעה. עם אוסף שירים מענג מסרטי אלמדובר, אספקת תה מתוק ורותח שוטפת ושק של מצב רוח טוב, אלתרנו איתה לעת ליל שלושה טוטאל לוקים שונים ומרהיבים מפריטים מתוני תמחור שמצאנו בחנות.

עגיל פרח ב-10 שקלים וצעיף ב-40 שקלים. דנה מאירזון
עגיל פרח ב-10 שקלים וצעיף ב-40 שקלים/דנה מאירזון

הטוטאל לוק הראשון הורכב ממכנסי ברמודה כחולים כהים עם כיווצים בחזית (80 שקלים) וחולצה תכלכלה עם צווארון לבן מבד מגבת, ששרדה מאז שנות השבעים מבלי להילבש (70 שקלים). אליה שידכנו סיכת דש מזהב בדמות ספק פינגווין-ספק צב, שטלי הבעלים ליקטה באחד ממסעותיה בארה"ב (80 שקלים). על הראש קשרנו צעיף משי בכחול-לבן-חום מאותו העשור (40 שקלים) ואת המותניים חבקנו בחגורת עור אפורה של פייר קרדין (80 שקלים). את הלוק משלים עגיל פרח מהסיקסטיז, שהופרד מבן זוגו ונמכר בודד בעשרה שקלים בלבד.

תיק ב-100 שקלים. דנה מאירזון
תיק ב-100 שקלים וסקטים להתגלגל עליהם/דנה מאירזון

הטוטאל לוק הבא, בסגנון ברבי שובבה על סקטים, כולל סוודר אייטיזי בצבע קרם עם צווארון פרחוני ורוד, שיובא מערבות ברלין (80 שקלים), תחתונים בוורוד-לבן, שנשמרו חדשים משנות השישים (10 שקלים), תיק ג'ים ורוד עם כיתוב "city bag" לבן (100 שקלים) וסיכת ראש מעוטרת בזוג ציפורים (20 שקלים).

סיכת ראש מעוטרת בזוג ציפורים. 20 שקלים. דנה מאירזון
סיכת ראש מעוטרת בזוג ציפורים. 20 שקלים/דנה מאירזון

את הטוטאל לוק השלישי והאחרון הרכבנו משמלת סיקסטיז ארוכה עם צווארון וחפתים מצמר (200 שקלים) והדפס חורפי של איילים, שגרם לנו לשמוע קולות (בהן צדקי ששמעתי מישהו מהמהם "הו, הו, הו", אבל יכול להיות שזו פשוט הייתה דנה הצלמת שהשתעלה). נעצנו בה סיכת אריה יפהפייה בצבעי ירוק-כחול (60 שקלים), ולרגליים הצמדנו מגפי גומי כחולים עם גימור מצמר שזור זהב שנרכשו השבוע בשוק הכרמל תמורת 70 שקלים בלבד. ניתן להשיג אותם גם בסגול, אדום ושחור, ובחנות בקינג ג'ורג' (ממש מול המחתרת) יש גם גרסאות באפור וורוד, אבל התעריף האמיר למאה שקלים.

זהו. עכשיו אפשר לישון בשקט.

סיכת אריה ב-60 שקלים. דנה מאירזון
סיכת אריה ב-60 והצצה למגפי גומי כחולים ב-70 שקלים/דנה מאירזון

מה, כמה, איפה

מכנסי ברמודה כחולים - 80 שקלים
חולצה תכלכלה מבד מגבת - 70 שקלים
סיכת דש מזהב - 80 שקלים
צעיף משי בכחול-לבן-חום - 40 שקלים
חגורת עור אפורה של פייר קרדין - 80 שקלים
עגיל פרח – 10 שקלים
סוודר בצבע קרם עם צווארון פרחוני ורוד - 80 שקלים
תיק ג'ים ורוד-לבן - 100 שקלים
סיכת ראש מעוטרת בזוג ציפורים - 20 שקלים

טוטאל-לוק. דנה מאירזון
טוטאל-לוק/דנה מאירזון

תחתונים בוורוד-לבן - 10 שקלים
שמלת עם צווארון וחפתים מצמר - 200 שקלים
סיכת אריה - 60 שקלים

המחתרת – סמטה אלמונית 5, תל אביב. 03-6202413

מגפי גומי כחולים עם גימור מצמר - 70 שקלים

שוק הכרמל, פינת רבי מאיר (מול מסעדת השוקה).

טוטאל-לוק. דנה מאירזון
טוטאל-לוק/דנה מאירזון
טוטאל-לוק. דנה מאירזון
שמלת סיקסטיז ארוכה עם צווארון וחפתים מצמר ב-200 שקלים/דנה מאירזון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully